دستگاه کربوکسی الکسی نیمه اتومات

دستگاه کربوکسی الکسی نیمه اتومات محصولی جدید در حوزه زیبایی است که قیمت آن به صورت روزانه تعیین می شود. اگر شما هم به دنبال جدیدترین لیست قیمت دستگاه کربوکسی الکسی هستید، باید به صورت روزانه جویای قیمت این محصول باشید. قیمت دستگاه کربوکسی الکسی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل، نمی توان قیمت دقیقی از دستگاه کربوکسی الکسی را در اختیار مشتریان قرار داد و روزانه رنج قیمت معینی با توجه به ویژگی های دستگاه کربوکسی الکسی برای انواع دستگاه کربوکسی الکسی مشخص می شود.

دستگاه کربوکسی  الکسی نیمه اتومات

آشنایی با مزایای دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی  الکسی نیمه اتوماتانواع مختلف دستگاه کربوکسی الکسی در بازار های داخل و خارج کشور با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. بهترین دستگاه کربوکسی، دستگاه کربوکسی مدل های الکسی هستند که با توجه به نیاز های مشتریان تولید می شوند و با قیمت هایی به فروش می رسند که برای خریداران معقول باشد. دستگاه کربوکسی مدل الکسی در چهار  مدل مختلف به بازار عرضه می شوند.الکسی پرو که مدل حرفه ای این دستگاه می باشد. الکسی اکو در واقع نام این دستگاه بخاطر اقتصادی بودن آن است. مدل الکسی دیسک که مدل قابل حمل برای کسانی ایست که بین چند مطب جابجا می شوند. و الکسی نیمه اتوماتیک در واقع همان الکسی دیسک است با این تفاوت که صفحه نمایش لمسی ندارد.

دستگاه کربوکسی  الکسی نیمه اتومات

خریداران همواره به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. بنابراین برندی که بتواند این دو فاکتور مهم را همزمان در محصولات خود داشته باشد می تواند فروش بسیار زیادی را بازار های حضوری و اینترنتی داشته باشد.

تولیدکنندگان مختلفی در کشور های مختلف به تولید دستگاه کربوکسی  می پردازند اما همه ی آن ها نمی توانند فروش زیادی را داشته باشند و فقط برندهایی که خدمات فروش مناسبی دارند می توانند محصولات خود را به بهترین شکل به دست خریداران برسانند و رضایت آنها را جلب کنند.

بنابراین در هنگام خرید با توجه به مزایای دستگاه کربوکسی، باید به این نکته نیز توجه کرد که خدمات فروش این برند نسبت به قیمت آن به صرفه است یا خیر. پس طبق آنچه گفته شد، برای تشخیص بهترین نوع دستگاه کربوکسی الکسی، فاکتور های زیادی تاثیر دارند.

مشخصات دستگاه کربوکسی الکسی نیمه اتومات

دستگاه کربوکسی  الکسی نیمه اتومات

1- مرغوب ترین صفحه تاچ 7 اینچی
2- دارای صفحه نمایش لمسی
3- تنظیم حجم گاز بادقت 1cc
4- تنظیم فشار گاز با دقت 1 میلی گرم
5- بدنه آنتی باکتریال از جنس پلکسی
6- قابل حمل جهت کسانی که بین چند مطب جابجا می شوند
7- وزن 15 کیلو گرم
8- رومیزی – تمام اتوماتیک
9- دارای کپسول 2 لیتری
10- کپسول داخل دستگاه جاسازی شده است
11- دارای 32 اندیکاسیون درمانی در 7 گروه اصلی
12- دارای پدال
13- دارای دیسک فیلتر گاز
14- مجهز به رگولاتور فشار ثابت
15- دارای رگولاتور مکانیکی
16- دارای رگولاتور الکتریکی
17- تنظیم اتوماتیک فشار گاز
18- تنظیم اتوماتیک حجم گاز
19- اندازه گیری آنلاین فشار گاز
20- نوع بسته بندی کارتون

خرید دستگاه کربوکسی الکسی نیمه اتومات با نرخ منصفانه

دستگاه کربوکسی  الکسی نیمه اتومات

تاحالا به قیمت خرید دستگاه کربوکسی دربازارهای داخلی و جهانی فکر کرده اید، چرا قیمت آن در کشور های دیگر نسبت به ایران ارزان تر می باشد؟ این سؤال‌ها پاسخی جز تحریم های اقتصادی که ایران در سال های اخیر به خود دیده است ندارد، قیمت دستگاه کربوکسی الکسی در ایران تا حدود زیادی به تحریم ها از سوی آمریکا بستگی دارد، و بالا و پایین شدن ارز در ایران تا حدودی در متغییر بودن قیمت دستگاه کربوکسی الکسی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

تولیدات دستگاه کربوکسی الکسی در ایران با توجه به تجهیزاتی که لازم دارد تا حدودی، غیر قابل انجام خواهد بود، و تنها راه رفع این نیاز واردات دستگاه کربوکسی الکسی از دیگر کشور ها است. واردات دستگاه کربوکسی الکسی با توجه به مشکلات گمرکی و مشکلات ارزی که در داخل ایران است، باعث گرانی دستگاه کربوکسی الکسی شده و تا حدودی کالای لوکس به حساب خواهد آمد. البته قابل ذکر است که قطعات ساخت این دستگاه چون وارداتی هستند، نوسانات بازار ارز تاثیرگذار می باشد.

وقیمت نیمه اتوماتیک نسبت به سایر دستگاه های کربوکسی الکسی قیمت بسیار مناسبی دارد.قیمت این محصول بین 10-15 میلیون در نوسان می باشد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *