پلاسماجت

قیمت دستگاه پلاسماجت در مقایسه با کارایی و عملکرد فوق العاده آن مقرون به صرفه است. با خرید دستگاه پلاسما جت مدل پلاسدرما می توان مشکلات پوستی مانند افتادگی پلک، لک های پیری، خال، تتو، چین و چروک و… را رفع کرد. پلاسماجت یک دستگاه کلینیکی است میزان کیفیت آن را اندازه آرک بنفش آن تعیین می کند. این دستگاه که جزو تجهیزات پزشکی محسوب می شود هر چه آرک آن بنفش تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

مزیت دستگاه پلاسماجت پلاسدرما

دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسماجت پلاسدرما اولین و جدیدترین دستگاه پلاسما موجود در ایران دارای شات رپیت است. یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه می باشد که مدل های موجود هیچ کدام این مزیت را ندارند.

مزیت دوم این دستگاه قوس الکتریکی آن می باشد این پدیده با تخلیه میزان انرژی کنترل شده و با سرعت بالا سلول های پوست را تصعید می نماید. به دلیل شار الکتریکی بالا و تخلیه سریع انرژی، تخریب سطحی و متمرکز با شعاع کم ایجاد می گردد و نکته ای که در این دستگاه وجود دارد این انرژی تنها در سطح منتشر می گردد و به عمق بافت نفوذذ نمی کند. و این برای یک دستگاه پلاسما جت بسیار ارزشمند است و میزان ایمنی آن را بالا خواهد برد. بخصوص برای جوانسازی اطراف چشم نیز کاملا ایمن می باشد. گرمایی حاصل از پلاسما باعث تحریک فیبروپلاستی و ساخت کلاژن جدید می شود.

کاربردهای استفاده از پلاسماجت

پلاسماجت

  • رفع چین و چروک های پوستی و ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده
  • رفع افتادگی و چروک پشت پلک
  • برداشتن ضایعاتی مانند خال، کک و مک،لک،اسکین تگ، میلیا و…
  • کاهش عمق اسکارها و بهبود خطوط استریا
  • آبرسانی و خون رسانی به سطح پوست
  • کاهش التهاب و قرمزی ناشی از آکنه فعال از طریق خاصیت آنتی باکتریال پلاسماجت

پلاسماجت چیست؟

پلاسماتراپی یا درمان با پلاسما یکی از پیشرفته ترین تکنیک های زیباسازی پوست است که توسط دستگاه پلاسماجت انجام می شود. در این شیوه درمان از پلاسما که شبیه سازی جرقه رعد و برق است بهره گرفته می شود. با آن بافت پوست را ترمیم می کنند. ما در سال های اخیر بسیار شنیده ایم که پلاسما جت برای لیفت بینی و کاهش سایز یا اصلاح سایز  بینی بدون جراحی و یا رفع چین و چروک یا کاهش افتادگی پلک بالا و پایین استفاده می شود. در روش پلاسماجت یا پلاسماتراپی با ایجاد میکروبورن های کوچک در سطح پوست باعث جمع شدن پوست یا لایه برداری سطح پوست می گردد.این میکروبورن ها نباید کنده یا دستکاری شوند. در هفته اول هر چهار ساعت یکبار بایستی از ضد آفتاب استفاده شود. بعد از یک هفته تنها قرمزی اندکی باقی خواهد ماند که آن هم به مرور زمان رفع خواهد شد و پوست به رنگ طبیعی بر خواهد گشت.

کاربردهای پلاسماجت

کاربرد پلاسماجت چیست؟ برای افرادی که تمایلی به جراحی یا بیهوشی ندارند و افرادی که به روشی جهت زیباسازی بینی می‌توان در لیفت بینی استفاده کرد. پلاسما جت‌ها می‌توانند اندازه بینی را با تبخیر آب و چربی بین پوست و بافت غضروف کاهش دهند. این روش برای زیباسازی بینی مخصوصاً برای بینی‌های گوشتی قابل استفاده است.

مشخصات پلاسماجت پلاسدرما

این دستگاه مجهز به یک سری سریهای تخصصی برای قسمت های مختلف می باشد که هر کدام دارای مزیت های مختص به خود می باشند.

پلاسماجت

  • پروب اول :  برای پلاسماتراپی بخصوص برای رفع افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی و جوانسازی استفاده می شود.
  • برداشتن ضایعاتی مانند خال و اسکین تگ و…

پلاسماجت

  • پروب ۲ : کاربردی برای رفع چین و چروک ، جوانسازی، براداشتن ضایعات

پلاسماجت

  • پروب ۳ :  کاربرد پروب شماره 3 برای اصلاح اسکارها و لایه برداری سطحی و ترمیم و جوانسازی در سطح وسیع تر کاهش التهاب ناشی از آکنه فعال می باشد.

پلاسماجت

  • پروب ۴ :  مورد استفاده برای کاهش نسبی چروک عمیق و تحریک فیبروپلاست ها و افزایش کلاژن سازی پوست.پلاسماجت
  • پروب ۵ : برای کاهش چین های سطحی ، ابرسانی و افزایش خون رسانی پوست و بهبود نسبی افتادگی پوست مود استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه پلاسما جت پلاسدرما

قیمت دستگاه پلاسدرما را به صورت روزانه از تولید کننده این دستگاه استعلام بفرمایید. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. اموزش صفر تا صد کار با دستگاه پلاسماجت توسط کارشناسان ما آموزش داده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *