دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک چه نوع دستگاهی است؟ این دستگاه برای چه کاری استفاده میشود؟ ما چقدر به زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهیم؟ برای زیبایی خود هر راهی را می توانیم امتحان کنیم؟ بهترین راه مطمئن برای زیبایی پوست چیست؟

شما می توانید این دستگاه خارق العاده را که با کیفیت بالا ساخته شده است و بارها امتحان خود را پس داده از مرکز خرید آن تهیه کنید و استفاده از این دستگاه به شما احساس بهتری خواهد داد.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی چه کاربردی دارد؟

دستگاه کربوکسی الکسی دیسکگذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز به انسان این باور را می‌دهد که می‌تواند چیزهای جدید کشف کند  و نیازی از بشر را برآورده سازد.

دستگاه کربوکسی که باعث جوانسازی و کاهش درد ارولوژی زنان و همچنین کاهش ریزش مو و کاهش چربی موضعی و ارتوپدی و روماتولوژی و افزایش گردش خون و اختلالات وریدی واریس و خیلی چیزهای دیگر میشود، می‌تواند فشار خون را به صورت دیجیتال تنظیم کند و همچنین با دقت یک سی سی کار تزریق را انجام دهد چرا که دارای فیلتر و میکرون است همچنین دارای سیستم برای استریل گاز و خیلی موارد دیگر این دستگاه کاربردهای زیادی دارد که در این چند سطر نمی‌توان توضیح داد.

این دستگاه را بیشتر متخصصین پوست و موسسه های زیبایی و آموزشگاه ها و آرایشگاه ها سفارش می دهند شما نیز می توانید برای سلامت و زیبایی خود از این دستگاه ها داشته باشید و دیگر نگران مشکلات پوستی و فشارخون و امثال اینها نباشید.

این دستگاه که زیر نظر متخصصین ساخته شده است با دقت و ظرافت بالایی می تواند کار خود را انجام دهد. تمام اجزای تشکیل دهنده این دستگاه با ظرافت خاصی ساخته شده اند و دقت بالایی به کار رفته است بر روی آن تا بتواند بهترین کار را ارائه دهد به خاطر دقت بالایی که در ساخت این دستگاه صورت گرفته امکان اشتباه و خطا در آن وجود ندارد و افراد می توانند با اطمینان کامل از آن استفاده کنند. به سلامتی پوست خود اهمیت بدهید چراکه به شما اعتماد به نفس میدهد.

مشخصات دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

1- مرغوب ترین صفحه تاچ 7 اینچی 2- دارای صفحه نمایش لمسی 3- تنظیم حجم گاز بادقت 1cc 4- تنظیم فشار گاز با دقت 1 میلی گرم 5- بدنه آنتی باکتریال از جنس پلکسی 6- قابل حمل جهت کسانی که بین چند مطب جابجا می شوند 7- وزن 15 کیلو گرم 8- رومیزی – تمام اتوماتیک 9- دارای کپسول 2 لیتری 10- کپسول داخل دستگاه جاسازی شده است 11- دارای 32 اندیکاسیون درمانی در 7 گروه اصلی 12- دارای پدال 13- دارای دیسک فیلتر گاز 14- مجهز به رگولاتور فشار ثابت 15- دارای رگولاتور مکانیکی 16- دارای رگولاتور الکتریکی 17- تنظیم اتوماتیک فشار گاز 18- تنظیم اتوماتیک حجم گاز 19- اندازه گیری آنلاین فشار گاز 20- نوع بسته بندی کارتون

1- مرغوب ترین صفحه تاچ 7 اینچی
2- دارای صفحه نمایش لمسی
3- تنظیم حجم گاز بادقت 1cc
4- تنظیم فشار گاز با دقت 1 میلی گرم
5- بدنه آنتی باکتریال از جنس پلکسی
6- قابل حمل جهت کسانی که بین چند مطب جابجا می شوند
7- وزن 15 کیلو گرم
8- رومیزی – تمام اتوماتیک
9- دارای کپسول 2 لیتری
10- کپسول داخل دستگاه جاسازی شده است
11- دارای 32 اندیکاسیون درمانی در 7 گروه اصلی
12- دارای پدال
13- دارای دیسک فیلتر گاز
14- مجهز به رگولاتور فشار ثابت
15- دارای رگولاتور مکانیکی
16- دارای رگولاتور الکتریکی
17- تنظیم اتوماتیک فشار گاز
18- تنظیم اتوماتیک حجم گاز
19- اندازه گیری آنلاین فشار گاز
20- نوع بسته بندی کارتون

فروش سراسری دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی الکسی دیسکفروش دستگاه کربوکسی برای افرادی که به این دستگاه نیاز دارند به صورت سراسری در کل کشور انجام می شود. دستگاه کربوکسی الکسی دیسک بهترین و با کیفیت ترین دستگاهی است که به شما برای سلامت پوست، فشار خون و دیگر موارد کمک می‌کند. این دستگاه را برای خود خریداری کنید و به خود زیبایی، اعتماد به نفس هدیه کنید. این دستگاه با قیمتهای مناسب و با کیفیتی بالا آماده فروش است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *