خرید دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی مدایون را می توانید از نمایندگی رسمی این محصول با قیمت تولید کننده خریداری نمایید. دستگاه کربوکسی مدایون دارای ویژگی های منحصر به فرد و به روز می باشد که کار با دستگاه و کارایی محصول را بسیار بالا برده است. این محصول علاوه بر کارایی بالا دارای طراحی بسیار زیبا می باشد. جهت خرید این  دستگاه با کیفیت و اطلاع از قیمت و نحوه خرید آن لطفا مقاله زیر را با دقت دنبال بفرمایید. همچنین می توانید از طریق مطالعه مقالات دیگر این سایت از بهترین مدل های دستگاه کربوکسی موجود در بازار ایران آگاهی پیدا کنید. چنانچه شما تولید کننده دستگاه کربوکسی هستید می توانید اطلاعات محصول خود را برای ما ارسال بفرمایید. در صورت تایید کارشناسان ما خوشحال می شویم محصول شما را به مشتریانمان معرفی کنیم.

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی مدایون

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی مدایون تولید کارشناسان توانمند ایرانی می باشد که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]دستگاه کر بوکسی تراپی مدایون تنها دستگاه کربوکسی موجود در ایران و دومین دستگاه کربوکسی در دنیا است که دارای هندپیس جهت کنترل تزریق گاز co2 می باشد. سایر دستگاه های کربوکسی دارای نیدل جهت تزریق می باشند[/hwgold-dash]

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]دستگاه کربوکسی مدایون کاملا هوشمند می باشد. و پزشک تنها کافی ایست روی دستگاه ناحیه مورد درمان را انتخاب نمایید. دستگاه تمامی تنظیمات لازم را انجام می دهد. جدا از تنظیمات دستگاه، پزشک از طریق پدال و هندپیس کنترل کاملی بر روی میزان گاز تزریقی دارد. براحتی می توان حتی تزریق گاز را با دقت ۰٫۵ سی سی را انجام داد.[/highlight-dash]

دستگاه کربوکسی مدایون دارای طراحی فوق العاده شیک و کاربر پسند می باشد که به کلینیک شما جلوه ویژه می دهد.

نمایندگی دستگاه کربوکسی مدایون

خرید دستگاه کربوکسی

نمایندگی دستگاه کربوکسی مدایون در تمام استانهای کشور آماده ارایه خدمات نصب و آموزش به مشتریان خود می باشد. خرید دستگاه کربوکسی از نمایندگی رسمی شرکتها یک امتیاز مهم محسوب می گردد زیرا علاوه بر شرکت تولید کننده شما می توانید از پشتیبانی و خدمات شرکت دوم نیز بهره ببرید. و مزیت دوم اینکه شما دستگاه را با قیمت خود تولید کننده خریداری می نمایید. نمایندگی یک محصول در مدل های مختلف این امتیاز را به شما می دهند بدونه تعصب به یک مدل محصول بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما معرفی نمایند.

آموزش کربوکسی تراپی برای پزشکان

خرید دستگاه کربوکسی

کار با دستگاه کربوکسی تراپی برای افرادی که تا کنون با این محصول کار نکرده باشند، یک دغدغه جدی است. باید خدمت این عزیزان عرض کنیم با خرید از مجموعه آراد شما هیچ گونه دغدغه و نگرانی بر ای این مسئله نخواهید داشت. صفر تا صد کار  با دستگاه کربوکسی تراپی را به شما آموزش خواهیم داد و شما از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار خواهید بود. ما تا یادگیری و تسلط کامل بر دستگاه همراه و پشتیبان شما خواهیم بود. پس نیازی نیست  هزینه بالای برای آموزش و یادگیری قبل از خرید دستگاه کربوکسی صرف نمایید.

دستگاه کربوکسی مدایون رومیزی

قیمت فروش دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی مدل مدایون در دو مدل به بازار عرضه می شود. هر دو مدل تمام دیجیتالی هستند و تنها تفاوتی که این دو مدل با هم دارند یکی از این مدل ها رو میزی است و یک مدل دیگر ایستاده است. مدل رومیزی برای عزیزانی مناسب است که بین چند کلینیک کار می کنند و نیاز به جابجای دستگاه دارند. این مدل مانند مدل استند دارای پروب واژینال و هندپیس اتوماتیک می باشد. و تمام  اندیکاسیون های درمانی روی منو به طور اتوماتیک وجود دارد. تنها کافی است که ناحیه درمان را انتخاب کنید دستگاه همه تنظیمات را به شما می دهد.

خرید دستگاه کربوکسی مدایون

خرید دستگاه کربوکسی

جهت خرید دستگاه کربوکسی مدایون می توانید از طریق کانالهای ارتباطی با ما تماس بگیرید. یا در پایان این مقاله در قسمت دیدگاه سوالات خود را مطرح نمایید یا اینکه درخواست خرید خود را مطرح کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. در صورت تکمیل خرید دستگاه طی ۴-۷ روز کاری توسط همکاران ما در واحد نصب و آموزش در  محل کار شما تحویل داده خواهد شد . و تحویل در محل و آموزش و نصب رایگان شامل کلیه مناطق کشور می باشد. فرقی نمی کند شما در کدام شهر یا استان زندگی می کنید.

خرید دستگاه کربوکسی مدایون دارای ۱۸ ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. و برای پزشکانی که تهران هستند می توانند به مدت یک هفته دستگاه را در اختیار داشته باشند تا در صورت رضایت دستگاه را خریداری نمایند.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!