قیمت دستگاه میکرودرم

قیمت دستگاه میکرودرم که جزو دستگاه های زیبایی و مراقبت از پوست محسوب می شود، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این دستگاه با توجه به مکان استفاده در سه مدل، برای کلینیک های زیبایی، سالن ها ی آرایشی و مصرف خانگی در بازار وجود دارد.
دو عامل مهم در تعیین قیمت دستگاه میکرودرم در کشور، قدرت مکش و روش سایش پوست در این دستگاه ها می باشد. بسیاری از دستگاه های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی وارداتی هستند؛ اما با تلاش متخصصان و مهندسان کشورمان، دستگاه میکرودرم ایرانی نیز تولید شده است که رقیب محصولات خارجی بوده و قیمتی پایین تر از آن ها دارد.

قیمت دستگاه میکرودرم در معتبر ترین بازار کشور

عرضه میکرودرم به صورت عمده

عرضه میکرودرم به صورت عمدهانسان به زیبایی و آراستگی تمایل دارد و این میل، از ذات او سرچشمه می گیرد. انسان فطرتا زیبا و زیبا دوست است. در زیبایی ظاهری انسان، پوست نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارد. پوست بزرگترین بافت بدن انسان است و برای سلامتی و زیبایی به مراقبت زیادی نیاز دارد.
عوامل بسیاری در تخریب پوست اثر دارند. عوامل محیطی مانند تابش نور خورشید، اشعه های مختلف، سرما، گرما و … می توانند آسیب های جدی به پوست وارد کرده و باعث ایجاد آفتاب سوختگی، کک و مک، خال و لکه های پوستی شوند.

همچنین برخی بیماری ها هم بر سلامت و زیبایی پوست تاثیر دارند. بیماری های کبد، دیابت، کمبود برخی ویتامین ها و بارداری هم به پوست آسیب می زنند.
اما عامل مهم دیگری که اجتناب ناپذیر است، پیری است. با گذر عمر، چین و چروک به تدریج، در سطح پوست نمایان می شود. پوست شل شده و مانند گذشته شاداب و زیبا نیست.
اما بشر، هیچ گاه نا امید نشده و با علم و خلاقیت، برای هر مشکلی چاره ای اندیشیده است. عمل های جراحی زیبایی از قدیم مرسوم بوده است. نمونه های آن را به خوبی می توان در مصر باستان مشاهده کرد.
با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های ساده تر و کم هزینه تری ابداع شد. روش هایی که نیازی به جراحی، خونریزی و بخیه نداشت. برای اولین بار در قرن نوزدهم و در کشور ایتالیا، دستگاهی ساخته شد که با حرکت بر سطح پوست، سلول های مرده را برداشته و سطح صاف و همواری از پوست را بر جای می گذاشت. در این روش، عمل جراحی و زخمی در کار نبود و روشی غیر تهاجمی نامیده شد. نام این دستگاه میکرودرم بود.
سال ها گذشت و دستگاه های میکرودرم هم پیشرفته تر شدند؛ کوچکتر، سبک تر، با کارایی هایی بیشتر. به طوری که امروزه به راحتی می توان در خانه و 5 دقیقه قبل از مهمانی از آن استفاده کرد و با ظاهری زیبا در مجالس درخشید.
کشور های زیادی در زمینه ساخت و تولید دستگاه های زییایی و مراقبت پوست فعالیت می کنند. در کشور ما، ایران هم، شرکت های مختلفی در این زمینه به تولید پرداخته اند.
هرچند بسیاری از این دستگاه ها از طریق واردات در بازار پخش می شود، اما افراد بسیاری هم به خرید میکرودرم ایرانی علاقه مند هستند. دستگاه های میکرودرم ایرانی، اصل بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. بنابراین خریدار با خاطر آسوده تری از دستگاه استفاده می کند.
دستگاه میکرودرم باکیفیت به صورت تکی و عمده هم در بازار به فروش می رسد. پخش عمده میکرودرم برای سالن های بزرگ آرایشی و کلینیک های زیبایی، که امروزه مراجعان زیادی دارند بسیار به صرفه خواهد بود. در این مراکز، اجاره دستگاه میکرودرم هم صورت می گیرد. بدین ترتیب سود بالایی کسب می کنند.

اولین تولید کننده دستگاه میکرودرم در ایران

اولین تولید کننده دستگاه میکرودرم در ایرانبا افزایش عمل های زیبایی در کشور و واردات این دستگاه از سایر کشورها، تولیدکنندگان لوازم پزشکی، مهندسین و متخصصان این عرصه تصمیم به ساخت دستگاه های بومی گرفتند. با این تصمیم و پشتکار این تیم، دستگاه هایی ساخته شد، که از نمونه های خارجی کیفیت بالاتری داشتند؛ می توانستند به خوبی با محصولات خارجی رقابت کنند و در این صحنه پیروز هم باشند.
تا قبل از سال 86 دستگاه های میکرودرم از کشورهای دیگر وارد می شد. اما پس از این سال ایران، خود تولیدکننده میکرودرم محسوب می شد. با این کار از خروج ارز نیز تا حدی جلوگیری شد.
پس از آن شرکت های مختلف در زمینه مهندسی پزشکی، اقدام به تولید جدیدترین دستگاه میکرودرم با کارکرد های بیشتر کردند. اساس کار همه این دستگاه ها، یکی است.
در همه آن ها نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم، با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس بوده و تراش های بسیار سطحی در لایه های فوقانی پوست ایجاد می کند. همچنین، مکشی روی پوست انجام می شود که سلول های مرده پوست و کریستال های زائد را جمع می کند. با این کار، بدن، اقدام به ترمیم و تولید سلول های جدید پوستی می کند.

مرکز خرید ارزان ترین میکرودرم در ساری

مرکز خرید ارزان ترین میکرودرم در ساریمیکرودرم کاربرد های فراوانی دارد که می توان از میان آن ها به موارد ذیل اشاره کرد :

  • روشن تر شدن پوست
  • از بین بردن جای جوش های سر سیاه و سرسفید
  • بهبود اثر خالکوبی و تتو
  • از بین بردن چین و چروک های سطحی
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • بهبود جای زخم روی پوست
  • بهبود لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، بارداری و گذر عمر
  • و ..

بیشتر دستگاه های میکروردم موجود در کلینیک های پوست و زیبایی، از نوع وارداتی بوده و با هزینه های بالایی خریداری شده اند. از همین رو، انجام ابن عمل در این اماکن، گاهی هزینه های بسیاری روی دست مراجعین می گذارد. از آن جا که برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید 4 تا 10 بار از این دستگاه استفاده شود؛ راه ساده و کم هزینه تر، خرید یک میکرودرم خانگی است. امروزه بیش از 100 مدل دستگاه میکرودرم در بازار وجود دارد که می توان با توجه به نیاز خود، نوع مناسب آن را خریداری نمود.

این دستگاه ها با توجه به قدرت مکش و نوع سایش پوست قیمت های متفاوتی دارند. برای سایش پوست در این دستگاه از دو روش استفاده می شود:

  • ساییدن پوست از طریق کریستال یا الماس : در این روش اکسید آلومینیوم روی پوست پاشیده و باعث ایجاد زخم سطحی می شود. از طریق مکش این ذرات وارد دستگاه می شوند.
  • سایش پوست از طریق الماسه : سری الماسه، پوست را ساییده و سلول مرده را به درون خود می مکد.

تولید دستگاه میکرودرم با سری الماسه، قیمت تمام شده بالاتری دارد. میکرودرم دارای سری های مختلف، برای کاربرد های مختلف  است. سری های کوچک برای صورت، و سری بزرگتر را می توان برای سایر نقاط بدن به کار برد.
در مراکز عرضه کننده محصولات آرایشی در شهرهای مختلف از جمله ساری، به راحتی می توان انواع متنوعی از میکرودرم را پیدا کرد. دستگاه های ساده تر قیمت پایین تری دارند. در هنگام خرید میکرودرم های ارزان باید به نکاتی توجه داشت ازجمله، میزان قدرت مکش، ضد آب بودن دستگاه، کیف و شارژر و تعداد سری های دستگاه، قابل شارژ بودن کریستال های میکرودرم،کابل USB و …

صادرات میکرودرم از تبریز به آذربایجان

صادرات میکرودرم از تبریز به آذربایجانایران به عنوان بک کشور تولید کننده لوازم پزشکی، همواره سعی کرده در این زمینه از کشور های مدعی عقب نماند و محصولاتی در اندازه کیفیت های جهانی تولید کند. محصولاتی که قدرت عرض اندام در بازار های جهانی را داشته و بتوانند از پس محصولات پر طرفدار اروپایی برآیند. شرکت های تجهزات پزشکی در این زمینه قدم های خوبی برداشته اند و توانسته اند به کشورهای همسایه و همچنین آفریقا صادرات داشته باشند.
از میان کشورهای همسایه، جمهوری آذربایجان، از رفیقان تجاری ایران محسوب می شود که حجم بالایی از واردات و صادرات ایران با این کشور صورت می گیرد. از جمله کالاهای صادراتی به این کشور، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی است. دستگاه های میکرودرم ایرانی، که جزو تجهیزات پزشکی محسوب می شوند، قیمت بسیار مناسبی داشته و می تواند جایگاه خوبی در این سبد صادرات داشته باشد.
شرکت صادراتی میکرودرم در استان غربی و تبریز به خاطر همجواری با این کشور و داشتن زبان و فرهنگ های مشترک می توانند سهم خوبی در توسعه صادرات این محصول داشته باشند. جمهوری آذربایجان، می تواند دروازه ای برای صادرات میکرودرم ایرانی به کشورهایی چون روسیه و شرق اروپا باشد.

فروش دستگاه میکرودرم در حجم بالا

فروش دستگاه میکرودرم در حجم بالاامروزه با افزایش سطح آگاهی مردم و تغییر در سبک زندگی، افراد بیشتر به زیبایی و پوست خود اهمیت داده و ارزش بیشتری برای آن قائل هستند. برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود بیشتر وقت گذاشته و هزینه می کنند. صرف این هزینه تنها مختص بانوان نیست و آقایان هم در این زمینه فعال هستند.
یکی از وسایل کاربردی و آسان برای مراقبت پوست، میکرودرم است. خرید این دستگاه به صورت تکی و جزئی امکان پذیر است اما تهیه دستگاه میکرودرم از طریق خرید عمده می تواند کاهش قیمت چشمگیری داشته باشد.
همواره خرید و فروش کالا به صورت عمده و در حجم و تعداد بالا مزیت های خوبی برای هر دو طرف خربدار و فروشنده داشته است. بهره مندی از تخفیف ها، جور بودن کالاها، کاهش هزینه های اضافی مثل حمل و نقل و … را می توان از جمله این مزایا برشمرد. خرید و فروش عمده میکرودرم هم شامل چنین مزایایی می شود.
فروش دستگاه میکرودرم در حجم بالا معمولا برای کلینیک های پوست و زیبایی و همچنین سالن ها و آموزشگاه های آرایش و پیرایش صورت می گیرد.

قیمت دستگاه میکرودرم با کیفیت

قیمت دستگاه میکرودرم با کیفیتمیکرودرم دستگاهی است که در زندگی روزمره زیاد استفاده می شود. در صورت خرید این دستگاه می توانید حداقل هفته ای یکبار از آن استفاده کنید. استفاده از این روش بدون عارضه بوده و نیازی به استراحت پس از استفاده ندارد. میکرودرم روشی بدون حساسیت برای تمام پوست ها است اما استفاده از آن تابع شرایطی است. پوست باید سالم، تمیز و بدون آرایش، فاقد زخم، زگیل و تبخال باشد؛ فرد باردار نبوده و دیابتی هم نباشد.
استفاده از این دستگاه ساده است اما برای استفاده در دفعات اول ممکن است به خاطر بی تجربگی فرد، باعث قرمزی و یا زخم در پوست شود. میکرودرم با کیفیت پس از چندبار استفاده ، همچنان قدرت مکش خود را حفظ می کند؛ دیسک یا الماسه آن کند نشده و همچنان تیز است.
قیمت خرید میکرودرم با کیفیت با توجه به کارایی آن (کلینیکی، سالنی، خانگی) ، قدرت مکش ، تعداد عملکرد ها و تعداد لوازم جانبی آن متفاوت است.

خرید دستگاه میکرودرم با گارانتی 5 ساله

خرید دستگاه میکرودرم با گارانتی 5 سالهضمانت خرید میکرودرم از فاکتور های اصلی در هنگام خرید این دستگاه است. اصولا برای افراد این طور جا افتاده است که کالای بی گارانتی، از طریق غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و اعتباری ندارد. شرکت ها کالایی را که دارای کیفیت باشد، گارانتی می کنند. گارانتی شامل تضمین کیفیت کالا، تضمین فروش و خدمات پس از فروش می شود. هر چه گارانتی بالاتر باشد خریدار به محصول اعتماد بیشتری می کند. گارانتی ها معمولا از یک سال تا 5 سال هستند.
برای استفاده از خدمات گارانتی میکرودرم، باید از دستگاه به درستی استفاده نمود زیرا صدمات ناشی از استفاده نادرست از میکرودرم شامل گارانتی این دستگاه نمی شود.
ایراداتی که به کیفیت ساخت دستگاه یا کیفیت قطعات مربوط باشد شامل گارانتی است. شرکت ها معمولا دستگاهی را که توسط فرد دیگری تعمیر شده باشد از خدمات گارانتی محروم می کنند.
برای استفاده از گارانتی، حتما برگه ضمانت نامه که تاریخ خرید در آن قید شده است را به خوبی نگهداری کنید.

بازار فروش میکرودرم در سراسر کشور

بازار فروش میکرودرم در سراسر کشوربازار فروش محصولات زیبایی در کشور همواره داغ است. با نگاهی مختصر به میزان واردات و فروش مراکز و فروشگاه های عرضه کننده محصولات آرایشی و زیبایی به راحتی می توان حجم بالای مشتریان این بازار را تخمین زد.
در این بین دستگاه های برقی مانند اتو مو، بابلیس، برس حرارتی ، اپیلیدی و … هم خریداران بسیاری دارند. در گذشته خدماتی مانند میکرودرم در مطب های پزشکان صورت می گرفت اما حالا مدل خانگی آن هم در فروشگاه ها به فروش می رسد و این محصول را جزو پر فروش ترین لوازم خانگی زیبایی پوست کرده است.
برای خرید این دستگاه، می توانید از عرضه مستقیم میکرودرم بهره بگیرید و بی واسطه آن را از شرکت تولید کننده بخرید.

هزینه ارسال میکرودرم با حمل و نقل استاندارد

هزینه ارسال میکرودرم با حمل و نقل استانداردبرای خرید دستگاه میکرودرم روش های مختلفی وجود دارد؛ یکی از این روش ها عرضه آنلاین میکرودرم است که بسیاری از دردسرهای خرید حضوری را برطرف کرده است.
در این روش، خریدار با جستجو در دهکده جهانی وب، از قیمت روز میکرودرم آگاهی می بابد.

می تواند ارزانترین دستگاه میکرودرمی که دارای کیفیت مناسب است را بیابد و با نمونه های دیگر، آن را مقایسه کند. در فضای اینترنت، سایت تخفیف میکرودرم هم وجود دارد که می توان دستگاه های موجود در آن را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کرد.
خرید های اینترنتی میکرودرم معمولا با پست سفارشی ارسال می شوند. در این حالت، محصولات پستی با وسایل حمل و نقل استاندارد مانند هواپیما، کشتی، قطار و … به مقصد ارسال می شوند. شرکت پست بسته ها را بیمه می کند تا سلامت آن ها تضمین شود.

سفارش دستگاه میکرودرم باکیفیت

سفارش دستگاه میکرودرم باکیفیتانسان همیشه به دنبال خرید کالای باکیفیت است به خصوص اگر پای سلامتی در میان باشد. دستگاه های مراقبت زیبایی مانند میکرودرم هم که با پوست در ارتباط هستند، باید با کیفیت باشند. در غیر اینصورت پشیمانی سودی ندارد.
برای خرید میکرودرم مرغوب باید مشخص کنید برای چه کاری می خواهید از آن استفاده کنید؛ مثلا برای کم کردن چین و چروک یا کوچک کردن منافذ پوست. با توجه به نیازتان، از فروشگاه میکرودرم معتبری خریدتان را انجام دهید. همیشه دستگاه میکرودرم ارزان بی کیفیت نیست. میکرودرم های خانگی که تعداد سری کمتری دارند، عملکرد کمتری هم داشته، ولی کیفیت و قدرت مکش خوبی دارند. هرچه تعداد سری و لوازم جانبی و عملکردها بیشتر شود، متعاقبا قیمت هم بالاتر می رود.

بهترین برند دستگاه میکرودرم در بازار بین المللی

بهترین برند دستگاه میکرودرم در بازار بین المللیهمان طور که قبلا بیان شد، شرکت های زیادی در دنیا، در زمینه ساخت محصولات و تجهیزات مراقبت پوستی فعالیت دارند. هر چند میکرودرم در ایتالیا متولد شد اما کشور های زیادی هستند که دستگاه میکرودرم صنعتی را تولید کرده و توانسته اند جزو بهترین برندها قرار گیرند. در این بین کشور های اروپای غربی و آسیای شرقی پیشتازند.
این شرکت ها می کوشند تا با افزابش کیفیت، تنوع در تولید، افزایش کاربرد های دستگاه، خدمات پس از فروش گسترده و پایین نگه داشتن قیمت ها، از صحنه رقابت در بازار های جهانی عقب نمانند و با افزایش سفارش دستگاه میکرودرم، رتبه نخست تولید را از آن خود کنند.

ارائه خدمات پس از فروش دستگاه میکرودرم

ارائه خدمات پس از فروش دستگاه میکرودرمهر دستگاهی پس از مدتی استفاده ممکن است نیاز به تعمیر و یا شارژ مجدد قطعات خود، داشته باشند . میکرودرم ها ممکن است پس از چند بار استفاده، پودر های آکسید آن تمام شده و نیاز به شارژ مجدد داشته باشند؛ یا هر کدام از سری های میکرودرم در اثر فشار، آسیب دیده و به خوبی جا نخورند.
در این مواقع خدمات پس از فروش دستگاه چاره ساز خواهد بود. از ویژگی هایی که روی نرخ دستگاه میکرودرم تاثیر دارد، ارائه خدمات پس از فروش گسترده است؛ خدماتی که بتواند نیاز های مشتری را در بهترین زمان ممکن با بهترین شکل ممکن رفع کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *