خرید میکرودرم

خرید میکرودرم پویان تجهیز یا هاینس سابق با گارانتی و ضمانت شرکت پویان تجهیز و از همه مهمتر قیمت خود تولیدکننده می توانید از شرکت آراد خریداری نمایید. دستگاه میکرودرم پویان تجهیز در دو مدل سالنی و کلینیکی به بازار عرضه می شود. و برای هر دو گروه خریدار دسترس می باشد.دستگاه میکرودرم یکی از دستگاه های پایه جهت سالن و یا کلینیک های زیبایی می باشد. دستگاه میکرودرم هاینس به راحتی و با قیمت مناسب در این سایت ارائه می شود. خییلی راحت و آسان تلفن خود را بردارید و همین الان جهت خرید این دستگاه اقدام کنید.

خرید میکرودرم

آشنایی با دستگاه میکرودرم پویان تجهیز

خرید میکرودرم

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز در دو مدل به بازار عرضه می شود:

  • دستگاه میکرودرم پویان تجهیز مدل سالنی
  • دستگاه میکرودرم پویان تجهیز مدل کلینیکی

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز را اغلب با نام  دستگاه میکرودرم هاینس می شناسند. اما به دلیل سوء استفاده از نام شرکت و آوردن مارک تقلبی شرکت نام برند هاینس را به پویان تجهیز تغییر داده و با کیفیت بالاتر و طراحی متفاوت محصولات خود را به بازار عرضه نموده است. دستگاه میکرودرم پویان تجهیز دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. این دستگاه دارای مجوزهای لازم از وزارت  خانه های مربوط است و تمام استانداردهای بین المللی و داخلی از لحاظ فنی و بهداشتی را در ساخت دستگاه رعایت شده است.

دستگاه میکرودرم پویان تجهیز مدل کلینیکی

مشخصات فنی دستگاه میکرودرم کلینیکی پویان تجهیز:

  • دارای  سه سیستم اندرمولوژی، پودری و الماسه
  • دبی مکش ۲۳ لیتر بر دقیقه
  • فشار مکش۱۲۰پاسکال 
  • توان دستگاه ۲٫۳ اسب بخار
  • موتور دوسیلندر
  • دارای سیستم اندرمولوژی با پالس

قیمت خرید میکرودرم پویان تجهیز(هاینس)

قیمت خرید میکرودرم هاینس  با توجه به کیفیت بالای دستگاه بسیار مناسب و منصفانه است. قیمت این دستگاه در حال حاضر ۱۶ میلیون تومان می باشد. دستگاه د ارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین جهت استفاده درست از دستگاه یک سی دی آموزشی نصب و راه اندازی و کار با دستگاه برای استفاده شما عزیزان همراه با سفارش شما ارسال می شود. جهت سفارش و خرید میکرودرم هاینس همین الان تلفن و خود را بردارید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *