لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد به دو مدل کلی تقسیم می گردد مدل های الکساندرایت و مدل های پایه دایود . هر یک از این مدل را با برندهای متعدد به بازار عرضه می شوند. اغلب افراد در انتخاب مدل مناسب برای کلینیک خود سر  درگم می شوند و نمیدانند کدام مدل را انتخاب کنند که بعد از خرید پشیمان نشوند ما در این مقاله تعدادی نکات کلیدی را خدمت شما عرض می کنیم شاید بتواند به شما عزیزان کمک کند.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت از طول موج 755 نانومتر بهره می برد. این طول موج در واقع همان الکساندرایت یا به قول معروف الکس هست. بر خلاف اغلب مردم که فکر می کنند که الکساندرایت نام دستگاه یا برند دستگاه این نام تنها اسم طول موجی است که دستگاه از آن بهره می برد. این مدل از دستگاه ها بدلیل بکار گیری الماسی که داخل آن است اغلب قیمت های میلیاردی دارند. مزیت این مدل از دستگاه ها غیر تماسی بودن آن است که بواسطه وجود بیماری های پوستی متعدد بیشتر مردم نگران آلوده شدن هستند، مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. به همین واسطه موسسان کلینیک های زیبایی مجبور به پرداخت هزینه های میلیاردی هستند. این مدل دستگاه لیزر با برندهای مختلف مانند کندلا، دکا، گرویتی و… در بازار ایران وجود دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد تماسی

لیزر موهای زائد

این مدل از دستگاه های لیزر موهای زائد که با برندهای مختلفی مانند تیتانیوم، ورتکس و … در بازار وجود دارند. اغلب دارای سه طول موج 755 نانومتر 1064 نانومتر 808 نانومتر است که با نام های الکس دایود اندیاگ نام گذاری شده اند. هر کدام از این طول موج ها عمق نفوذ خاص خود را دارند و اثر بخشی لازم را دارند. این مدل لیزر موهای زائد تماسی هستند و جهت سهولت در کار روی سطح پوست ژل استفاده می شود تا هم رسانایی امواج لیزر بیشتر شود و هم هندپیس به راحتی روی سطح پوست جابجا شود البته برخلاف عوام که فکر می کنند که این مدل باعث انتقال آلودگی می شود کاملا بهداشتی است زیرا برای هر فرد سلفن یکبار مصرف استفاده می گردد. از طرفی بازگشت سرمایه این مدل بسیار بهتر و مقرون به صرفه است و برای موی ایرانیان بسیار بهتر و جواب دهی بالاتر دارد.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

جهت خرید دستگاه لیزر موهای زائد می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با توجه به بودجه شما و موقعیت مکانی شما دستگاه لیزر موهای زائد با جواب دهی عالی به شما معرفی نمایند.  کلیه محصولات معرفی شده به شما دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. نصب و آموزش در محل کار شما به صورت کاملا حرفی انجام خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *