قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی باید به روز اعلام شود. قیمت دستگاه هایفو سه بعدی به دلیل وارداتی بودن دستگاه متغییر می باشد. دستگاه هایفو سه بعدی به دلیل کیفیت دستگاه در جواب دهی و کاربری راحت دارای طرفداران بسیاری بین پزشکان و مشتریان آنها دارد. این دستگاه با کیفیت هم در داخل ایران با کیفیت عالی ساخته می شود و هم به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه می گردد.

آشنایی با شیوه کار هایفوتراپی

هایفوتراپی از امواج فراصوت جهت لیفت و کلاژن سازی پوست استفاده می شود. این شیوه درمانی برای انواع تیپ های پوستی مورد استفاده قر ار می گیرد.روش جوانسازی با استفاده از امواج اولتراسونیک سه بعدی نیاز به دوره نقاهت ندارد. ناحیه مورد درمان برش یا زخم و اسکاری از خود برجای نمی گذارد. نتایج چشمگیر این شیوه درمانی و ماندگاری آن موجب محبوبیت کامل این محصول جوانسازی شده است. ماندگاری هایفو سه بعدی از یک سال تا سه سال متغییر می باشد.

هایفو سه بعدی چه تفاوتی با هایفوهای دیگر دارد؟

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

تفاوت هایفو سه بعدی با دیگر هایفو های تک بعدی و دوبعدی در تعداد لاین های زده شده در هر شات می باشد. دیگر هایفو ها تنها یک لاین در هر شات می زنند. اما هایفو سه بعدی دوازه لاین در شات میزند و این سبب سرعت عمل واثرگذاری بهتر می گر دد. هایفو سه بعدی تنها در یک جلسه تاثیر بسیار زیادی بر روی پوست در نواحی مورد درمان دارد.این شیوه درمان موجب کلاژن سازی و لیفت و در نتیجه کشیده شدن و بازسازی پوست می گردد. می توان از دستگاه هایفو سه بعدی جهت درمان و بازسازی پوست پیشانی ، غبغب، دکلته،گردن، بینی و دیگر نواحی صورت استفاده کرد. و شادابی و جوانی را به پوست باز گرداند.

نحوه اثرگذاری دستگاه هایفو سه بعدی

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

از دستگاه هایفو سه بعدی برای لیفت پوست با استفاده از انرژی فرا صوت اولتراسوند برای تحت تاثیر قرار دادن لایه های عمیق پوست مانند لایه درم و smasاستفاده می شود. انرژی گرمایی با شدت 6-75 سانتی گراد باعث گرم شدن لایه های داخلی پوست می گردد. این عملکرد سبب تحریک کلاژن می شود. و بعد از وارد شدن گرما با این شدت بالا پوست شروع به بازسازی در ناحیه مورد درمان می کند. میزان کلاژن در ناحیه مورد درمان افزایش می یابد. و پوست طی گذشت 3-4 ماه شروع به هموار شدن می کند. و صاف ویکدست می گردد.همچنین باید متذکر شویم که هایفو سه بعدی جهت لاغری موضعی شکم ، پهلو و باسن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کارترییج های دستگاه هایفو سه بعدی

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی
  • دستگاه هایفو سه بعدی دارای پنج کارترییج می باشد.
  • سه کارترییج صورت و دو کارترییج بدن همراه دستگاه به شما داده خواهد شد.
  • هر کارترییج ده هزار شات میزند.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

جهت اطلاع از قیمت دستگاه هایفو سه بعدی و دیگر مدل های هایفو هایفو می توانید به روز از مشاوران ما استعلام قیمت کنید. چون بخاطر تغییر در قیمت های نمی توان اعلاع قیمت کرد.

مزایایی خرید دستگاه هایفو سه بعدی

  • دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فر وش
  • خرید از یک برند معتبر
  • آموزش رایگان کار با دستگاه هایفو سه بعدی
  • مشاوره 24 ساعته
  • ارسال به تمام نقاط ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!