دستگاه هایفو الترا

چگونه دستگاه هایفو اولترا با کیفیت در بازار تهران خریداری کنیم؟


دستگاه هایفو الترا
چگونه دستگاه هایفو اولترا با کیفیت در بازار تهران خریداری کنیم؟

انواع متنوعی از دستگاه هایفو در بازار وجود دارد که هرکدام دارای مشخصات خاص خود می باشند.ما در این مطلب سعی می کنیم چند نوع دستگاه هایفو اولترا را بررسی کنیم .دستگاه هایفو اولترا دارای سه نوع،400و600 و 800 وات می باشد که از انرژی فراصوت یا اولتراسوند جهت تحریک پوست برای تولید کلاژن استفاده می کند و این عکس العمل پوست سبب جوانسازی قابل توجه پوست می شود.  دستگاه هایفو اولترا و به طور کلی هایفوتراپی در سال 2009 از سازمان غذا و دارو موفق به کسب تاییدیه برای لیفت ابرو شد و در سال 2014 تاییدیه جوانسازی و لیفت پوست را دریافت کرد.

بهترین مارک دستگاه هایفو

دستگاه هایفو الترا
دستگاه هایفو اولترا درسه مدل

دستگاه هایفو خانگی اولترا درسه مدل 400و600و 800 واتی  به بازار عرضه شده است. تفاوت هایفو 800واتی با هایفو600 واتی و 400در قدرت انرژی اولتراسوند آن است.انرژی فراصوتی که دستگاه هایفو اولترا 800 وات تولید می کند بیشتر از مدل 600 واتی است. افزایش انرژی باعث بیشتر شدن کارایی و اثرگذاری بهتر مدل 800 واتی هایفو اولترا می شود. اختلاف کیفی عملکرد این دو مدل دستگاه خیلی بیشتر از اختلاف قیمتی ایست که با هم دارند. هر دو مدل هایفو اولترا دارای سه کاتریج با عمق نفوذ5/1 ،3، 5/4 میلی متری سبب درمانی موثر و پایدار را برای فرد به ارمغان می آورد. کارتریج های هایفو اولترا می توانند هر کدام 10 هزار شات گارانتی دارد.

 آیا  هایفو با التراپی تفاوت دارد؟ این دو چه تفاوتی باهم دارند؟

دستگاه هایفو الترا
High-intensity ultrasound

قبل از هر کاری باید انواع سونوگرافی و کاربرد آن در پزشکی بخصوص در زیبایی را شناسایی کنیم. در علم پزشکی دو نوع سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد:

1-سونوگرافی با تمرکز امواج فراصوت (High-intensity ultra sound) که همان هایفو (Hifu) که عمدتا در پزشکی استفاده می شود. -سونوگرافی میکرومتمرکز (Micro focused ultra sound) یاMFU که از انرژی متمرکز برای درمان دقیق لایه خاصی از پوست استفاده می کند. التراپی   از MFU استفاده می کند که کاملا متمرکز است و نواحی اطراف را تحت تاثیر قرار نمی دهد. در عمق نفوذ می کند و به صورت عرضی پخش نمی شود . التراپی برای هدف قرار دادن و انتقال انرژی متمرکز به یک لایه خاص پوست طراحی شده است. اگر هایفو توسط پزشک متخصص و یا ماهر انجام نشود امکان آسیب رساند به بافت چربی صورت و در نتیجه سبب چین و چروک بیشتر می شود.

چرا  التراپی از هایفو ایمن تر است؟

دستگاه هایفو التراپی

التراپی دارای فناوری  Deep sEE  می باشد.یک کمک بینایی منحصر به فرد است که به پزشک اجازه می دهد مناطق مورد درمان را مشاهده نماید این بدان معنی ایست که پزشک می تواند مناطق دقیق1.5تا 4.5 میلیمتری در زیر پوست با استفاده از مانیتور دستگاه اولترا هدف قرار دهد و سبب تحریک کلاژن و الاستین جدید پوست شود..این به پزشکان کمک می کند تا  انرژی سونوگرافی را در اعماق خاص،با انعقادی حرارتی ، کلاژن طبیعی در زیر پوست ترشح شود و باعث لیفت صورت شود. این التراپی را نسبت به هایفو بسیار ایمن تر و موثرتر می کند. هایفو بدونه صفحه اولتراسوند ،یک درمان کور است. بنابراین اگر چه تولید کنندگان و در مانگرها ادعا می کنند می توانند عمق 4.5 میلی متری مانند التراپی را هدف قرار دهند اما این کار با خیال راحت انجام نمی شود . در روش درمان کور راهی وجود ندارد که بدانیم عمق 4.5 میلیمتری بافتی است که هدف درمان قرار گرفته یا اینکه استخوان یا قسمت دیگری از پوست را هدف قرار داده ایم.

آیا دستگاه هایفو الترا بی خطر است؟

دستگاه هایفو الترا
چگونه دستگاه هایفو اولترا با کیفیت در بازار تهران خریداری کنیم؟

روش التراپی روی بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان آزمایش شده است. پزشک بعد از آموزش کار با دستگاه  هایفو التراپی و در اختیار گرفتن دستگاه می تواند با خیال راحت درمان بیمار را آغاز نمایید. دستگاه الترا دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده ( یکی از دقیق ترین دستگاه های نظارت جهانی برای مراقبت های بهداشتی) مورد بررسی و پاکسازی قرار گرفته است .در اتحادیه اروپا نیز دستگاه الترا دارای مجوز CE برای لاغری غیر تهاجمی و بلند کردن لایه درم پوست (جوانسازی) در قسمت فوقانی و تحتانی صورت و گردن و زیبایی بالا تنه می باشد.

آیا روش درمان با هایفو الترا دردناک است؟

دستگاه هایفو الترا
آیا روش درمان با دستگاه الترا دردناک است؟

دستگاه هایفو الترا در لایه های عمیق پوست گرما ایجاد می کند . افراد نسبت به این گرما واکنش های متفاوت نشان می دهند و این پزشک متخصص زیبایی باید تشخیص دهد که بهترین راه حل جهت کنترل ناراحتی و درد در ناحیه مورد درمان چه نوع بی حسی یا مسکنی را تجویز نمایید.

هایفوتراپی برای کدام گروه از افراد مناسب نیست؟

دستگاه هایفو الترا آمریکایی
هایفوتراپی برای کدام گروه از افراد مناسب

افراد زیر باید از انجام هایفو تراپی خوداری نمایند:

دستگاه هایفو الترا
هایفوتراپی برای کدام گروه از افراد مناسب
  • داشتن زخم تازه روی پوست ناحیه مورد درمان
  • بچه ها
  • زنان باردار
  • افرادمبتلا به صرع
  • اختلال سیستماتیک و یا اختلال ترمیم زخم
  • اختلال هورمونهای تیروئید
  • دیابتی ها
  • افرادی که عفونت هرپسی( تبخال) در ناحیه مورد درمان
  • اختلال اتوایمیون

قیمت دستگاه هایفو آمریکایی (hifu ulthera)

دستگاه  هایفوالترا
قیمت دستگاه هایفو الترا

هایفو hifu مخفف High-intensity ultrasound به معنی امواج ماوراء صوت با شدت بالاست. در این روش انرژی در لایه سومSMAS تا 5/4 میلیمتر پایین تر از سطح پوست متمرکز می شود تا یک منطقه انعقادی حرارتی کوچکتر از میلیمتر تولید کند . در این منطقه یک واکنش حرارتی بالا در دمای 60 درجه سانتی گراد یا بالا تر ایجاد می کندو باعث انقباض لایه SMAS و بازسازی کالج جهت کشیدن ،بلند کردن ،پوست می شود. قیمت دستگاه هایفو اولترا و دستگاه مزوتراپی مو بسته به نوع دستگاه و تعداد هندپیس و تعداد کاتریج و …. از 45 میلیون تا 100میلیون تومان و به خاطر نوسانات ارز در کشور ما متفاوت می باشد. جهت مشاوره خرید می توانید با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!