هیدروفیشیال نیو فیس

هیدروفیشیال نیو فیس یکی از چندین مدل دستگاه هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه های تجهیزات زیبایی است. دستگاه هیدروفیشیال نیو فیس که ما به مشتریان خود ارائه خو اهیم داد موتور سنگین می باشد. و این یک ادعا نیست تمام کسانی که خرید کرده اند به خوبی به این حرف پی برده و جزو مشتریان وفادار ما شده اند. دستگاه هیدروفیشیال جزو یکی از دستگاه های پایه برای هر کلینیک زیبای محسوب می شود. زیرا تا زمانی که پوست از لحاظ زیرسازی آماده نباشد انجام هر نوع کاری بر روی پوست صورت بی نتیجه می باشد و باز دهی لازم را نخواهد داشت. بنابراین قبل از هر گونه استفاده از یک دستگاه جوان سازی برای صورت باید اول پوست را از هرگونه آلودگی پاکسازی شود. و منافذ پوست تمییز و آماده پذیرش مواد تقویتی شود.

هیدروفیشیال نیو فیس

دسته های دستگاه هیدروفیشیال نیو فیس

هیدروفیشیال نیو فیس

دستگاه هیدروفیشیال نیو فیس موتور سنگین دارای 6 هندپیس یا دسته با کارایی های  مختلف می باشند.

1- هندپیس این دستگاه دسته میکرودرم ابریژن آبی یا میکرودرم هیدرودرمی است. این دسته با قدرت مکش عالی دستگاه تمامی سطح پوست را پاکسازی می کند.

2- هندپیس دوم چکش گرم دستگاه است که جهت جذب مواد تقویتی به پوست استفاده می شود.

3- هندیپس سوم دسته اولتراسونیک یا اتوی صورت Ultrasonic جهت پاکسازی یا لایه برداری و تقویت پوست با امواج اولتراسونیک

4- هندپیس چهار دستهRF مولتی پلار است که علاوه بر کار آر اف مجهز به امواج نور درمانی جهت اثربخشی بیشتر می باشد. این هندپیس جهت تقویت پوست با امواج اولتراساند است.

5- هندپیس پنجم چکش سرد COLD Hammer جهت کاهش التهاب پوست و بستن منافذ باز پوستی می باشد .

6- هندپیس آخر یا دسته  اکسیژن جت یا همان پخش مواد جهت اسپری کردن آب مقطر یا کوکتل ها به حالت پودر بر روی پوست است.

بهترین هیدروفیشیال نیوفیس بازار

هیدروفیشیال نیو فیس

ما به جرات ادعا می کنیم که بهترین هیدروفیشال نیوفیس بازار را به مشتریان خود ارائه می دهیم . دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس ما از نوع موتور سنگین می باشد. علاوه بر موتور تقویت شده و با کیفیت دستگاه که توان و طول عمر آن را افزایش می دهد، هندپیس RF دستگاه دارای توان نور درمانی می باشد.  هندپیس RF چند قطبی یا مولتی پلار با 3 نور متفاوت جهت نور درمانی می باشد. که این یک ویژگی منحصر بفرد نسبت به سایر هیدروفیشیال ها می باشد.

دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس دارای سه بطری A,B,C در جلوی دستگاه  جهت مواد تقویتی و مصرفی هیدروفیشیال. دو بطری برای آب مقطر و مواد زائد حاصل از پاکسازی در عقب دستگاه جاسازی شده است.

جهت خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما در ارتباط باشید. یا اگر سوالی دارید در پایان این مقاله برای ما بنویسید تا در اولین ف رصت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *