دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس سریع

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد یکی از جدیدترین لیزر الکساندر ایت موجود در بازار می باشد. این دستگاه جدیدترین لیزر کمپانی دکا است لیزر الکساندرایت متوس اکس بر مشکلات و محدودتریت های سنتی الکساندرایت در حذف مو های زائد غلبه نموده است . واین در حالی است که علی رغم حفظ مزایای الکس های قبلی از تکنیک های جدیدی برای رفع موهای زائد در محصول کمپانی دکا استفاده شده است که باعث تجمع گرما د ر شفت مو می شود.

همانطور که می دانید گفتیم امروزه تجهیزات و امکاناتی به بازار آمده اند تا انجام امور را برای انسان راحت کنند و زندگی را برای وی آسان کنند.

یکی از انواع دستگاه لیزر، می توان به دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد اشاره کرد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دستگاه الکساندرایت موتوس دو مزیت فوق العاده منحصر بفرد دارد 1- در رفع موهای زائد کاملا بدون درد عمل خواهد کرد 2- بر ای تمام تایپ های پوستی 1الی6 قابلیت استفاده دارد و این دو ویژگی جذابت عالی بین مراجعه کنندگان بوجود آورده است.

7.5HZ  بودن دستگاه الکساندرایت موتوس AX بالاترین سرعت در بین لیزرهای الکساندرایت موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

اثر بخشی بالای 8J/CM انرژی ایمن را جهت رفع موهای زائد برای دستگاه فراهم آورده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس از تکنولوژی MOVEO  افقی جدید در  زمینه موهای زائد فراهم آورده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دستگاه لیزر الکساندرایت دارای بزرگترین اسپات سایز(20mm) بروی الکساندرایت می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دارای دو هندپیس غیر تماسی و انتخاب از بین هندپیس های الکس با اسپات های مختلف 5الی 20میلی متر

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دارای مولینگ تماسی بدون نیاز به دستگاه کولینگ مجزا

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

بالاترین پروتکل های درمانی تعبیه شده بر روی دستگاه جهت هندپیس ها(OVER 200)

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

جریان مورد نیاز جهت راه اندازی دستگاه قابل اتصال به پریزهای معمولی بدون نیاز به برق سه فاز

معایب و مزیت های دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

 

همانطور که گفتیم دستگاه لیزر نیز از آن دسته امکاناتی است که با پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک بشر آمده است و کار او را راحت تر کرده است.

از دستگاه لیزر امروزه برای کارهای مختلفی استفاده می شود برای مثال برای کاشت مو روی سر، یا در عمل های جراحی زیبایی، و یا برای رفع مو زائد بدن.

لیزر موهای بدن دارای مزیت های زیادی است برای مثال از بیرون آمدن مو های اضافی جلوگیری می کند همچنین باعث روشن شد پوست نیز می شود.

لیزر الکساندرایت از آن دسته دستگاه های پیشرفته و جدید به حساب می آید و طول موجی که ایجاد می کند حدود ۷۵۰ نانومتر است .این طول موج یعنی اینکه می تواند به عمق زیادی در پوست نفوذ کند و به ریشه مو ها برسد و باعث نابودی و ریشه کن شدن مو بشود.لیزر کردن مو ها همواره با درد و خارش زیادی همراه است اما دستگاه لیزر الکساندرایت با توجه به پیشرفته بودنش از درد جلو گیری میکند.

به دلیل وجود کولینگ قوی دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس اکس و غیر تماسی بودن دستگاه و همچنین سرعت بالای دستگاه هیچ گونه عوارضی تا کنون از این دستگاه مشاهده نشده است.

فروشنده دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد

جهت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بدون درد می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با ما تماس بگیرید. دستگاه لیزر الکساندرایت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. نصب و آموزش در کلینیک شما بر  عهده همکاران ما خواهد بود.قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ر ا می توانید به صورت  روزانه استعلام بگیرید.  زیرا بدلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت یورو در بازار معاملات ایران در نوسان می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *