Oxygeno Super Facial Skin Care Professional

بزرگترین دستگاه هیدروفیشیال فوق حرفه ای موجود در بازار با نام سوپر فیشیال اکسیژنو 7 کاره می توان در بازار تجهیزات زیبایی خریداری نمود. این دستگاه به نام مادر دستگاه های فیشیال شناخته شده است.این دستگاه کارایی و اثربخشی دستگاه های همچون هیدروفیشیال، آکوافیشیال،پلاژن ،آکواپیل و هایفو را دارا می باشد


7in1 Oxygeno Super Facial
اثربخشی دستگاه های همچون هیدروفیشیال، آکوافیشیال،پلاژن ،آکواپیل و هایفو را دارا می باشد.

بزرگترین دستگاه هیدروفیشیال فوق حرفه ای موجود در بازار با نام سوپر فیشیال اکسیژنو 7 کاره می توان در بازار تجهیزات زیبایی خریداری نمود. این دستگاه به نام مادر دستگاه های فیشیال شناخته شده است.این دستگاه کارایی و اثربخشی دستگاه های همچون هیدروفیشیال، آکوافیشیال،پلاژن ،آکواپیل و هایفو را دارا می باشد.

کاربردی ترین دستگاه هیدروفیشیال کدام است؟

Oxygeneo Super Facial
دستگاه سوپر فیشیال هفت کاره یکی از کاربردی ترین

دستگاه سوپر فیشیال هفت کاره و دستگاه هایفو خانگی یکی از کاربردی ترین دستگاه های فوق حرفه ای می باشد. دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو دارای مزایای زیر می باشد:

  1. روشن کننده و سفید کننده قوی پوست بوسیله اکسیژن سازی دستگاه
  2. لیفت و سفت کنندگی پوست های شل و افتاده با استفاده از RF چهار قطبی
  3. ماساژور و رفع تیرگی زیر چشم با استفاده از دستهRFدو قطبی
  4. استفاده از امواج مافوق صوت اولتراسونیک با تزریق مزو
  5. پخش و نفوذ عمقی مواد تقویتی پوست با استفاده از دسته اکسیژن جت
  6. درمان تخصصی پوست با استفاده از چکش های سرد و گرم
  7. مخزن های مجزا مواد مخصوص
  8. موتورهای قوی و کارایی های متفاوت

چرا دستگاه سوپر فیشیال بر دیگر دستگاه های مشابه برتری دارد؟

Oxygeneo Super Facial Skin Care Professional
دستگاه سوپر فیشیال

دستگاه سوپر فیشیال حرفه ای اکسیژنو جدیدترین و قوی ترین دستگاه حال حاضر ایران و دنیا در نوع مشابه خود می باشد . این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است که می توان برای فیشیال صورت در کلینیک و سالن های حرفه ای زیبایی و جوانسازی پوست از ان استفاده کرد. دستگاه هیدروفیشیال حرفه ای از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت برخوردار می باشد. دستگاه دارای موتورهای فوق العاده قوی و قدرتمند می باشد که کاربر را از هرگونه دستگاه دیگر بی نیاز می سازد.دسته های قوی و کاربردی با نتایج اثربخش فوق العاده جهت زیبایی پوست سبب شهرت و برتری این دستگاه شده است.دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو با توجه به معیارهای جهانی ساخته شده است و مورد تایید سازمان های جهانی بهداشت می باشد.

معرفی دسته های دستگاه سوپر فیشیال:ترکیبی از دستگاه های پلاژن و هیدرا فیشیال

معرفی دسته های دستگاه سوپر فیشیال با ترکیبی از دستگاه های پلاژن و هیدرا فیشیال
جدیدترین و قوی ترین دستگاه حال حاضر

دسته میکرودرم آبریژن یا میکرو هیدرودرم:

میکرودرم ابریژن که ازآن به عنوان میکرودرم آبرسان نیز نامبرده می شود.،پروسه لایه برداری پوست را انجام می دهد در میکرودرم ابریژن سری الماسه دستگاه با قدرت روی پوست کشیده می شود اما دستگاه سوپر فیشیال اکسیژنو از تکنیکی جدیدتر و کم خطرتر نسبت به سری الماسه بهره می برد که قدرت دستگاه را دو چندان می کند زیرا از دسته حرفه ای جهت انجام عمل لایه برداری پوست استفاده می کند. همچنین دستگاه قابلیت استفاده از سرم ها و محلول های مخصوص این دستگاه را دارد که با تئجه به نوع پوست بیمار می توان آنرا تجویز کرد و با استفاده از دستگاه سوپر فیشیال اکسیزنو به لایه های زیرین پوست تزریق کردو در حین انجام این کار آلودگی های موجود روی پوست راد پاکسازی کردو همزمان پوست را تغذیه نمود. با استفاده از این دسته منافذ پوست بعداز پاکسازی باز شده و این سبب اکسیژن رسانی و تغذیه پوست منجر به سفید و روشن شدن آن می گردد. با این عمل پوست در معرض دو حالت 1- ساکشن (مکندگی چربی و…) وآبرسانی قرار می گیرد.

Super Facial Skin
میکرودرم ابریژن

دسته آراف چند قطبی جهت لیفت پوست:

دسته آراف سوپر فیشیال اکسیژنو انرژی حرارتی بیو را به وسیله تبدیل انرژی با شدت بالا (60-50 درجه سانتی گراد)به پوست منتقل می کند و از این طریق سلول های پوست ریکاوری می کند و سبب بازسازی پوست و کلاژن سازی در زیر پوست می شود. از دیگر کاربردهای دستگاه سوپر فیشیال افزایش جریان گردش خون ،تخریب بافت های چربی زائد و تعادل هورمون ها به وسیله تحریک رگ های خونی با منبسط کردن رگ ها و افزایش دمای بافت پوستیمی باشدعملکرد تحریک کلاژن سازی این دسته یکی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای بهبود تعادل پوست و بدن می باشد.

دسته اولتراسونیک:

100تا 300 میلیون ویبره و راتعاش با شدت بالا در یک ثانیه روندی است که به تغییر فرم وشکل بدن معروف است و این فقط وفقط توسط این دستگاه قابل به کارگیری است که پوست ، لایه درم ، را به جذب مواد در بافت های پوستی حیاتی مجدد و دوباره می بخشدو به کمک این دسته به مویرگهای بدن حیات دوباره می بخشد و به عملکرد رگهای خونی قدتی تازه و منحصر بفرد می بخشد. این متابولیسم بدن را افزایش می دهد و ایمنی بدن را تقویت  و بافت های چربی مضر را تخریب می کند .

دسته اکسیژن CO2

دسته اکسیژن جت دستگاه با استفاده از اکسیژن و آب تحت فشار بالا، قطرات مولکولی آب و بسیار ریز آب را به داخل لایه های پایین تر پوست منتقل می کند که با این روش و فشار بسیار زیادی که دستگاه تولید می کند مواد مغذی پوست را از لایه اول پوست یعنی اپیدرم به لایه های پایین تر پوست یعنی درم منتقل می کند و پوست را پاکسازی و عاری از آلودگی ها و چربی ها کرده و مواد مغذی را به لایه های زیرین پوست می رساند و از این طریق به تولید دوباره سلول ها و کلاژن سازی کمک شایانی می کند. 

دسته اکسیژن جت مخصوص:

این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته PSA یعنی Pressure Swing Adsorption این دسته به وسیله اتمی کردن اکسیژن قدرت نفوذ و جذب آن را به پوست و رساندن اکسیژن به لایه های زیرین پوست تقویت می کند از دیگر کارها و مزیت های این دسته استفاده آن برای آبرسانی و تقویت بافت های پوستی می باشد.

قیمت دستگاه هیدرو فیشیال با تخفیف را از کجا تهیه کنیم؟

دستگاه سوپر فیشیال 7 کاره و دستگاه مزوتراپی مو مزایا و کار کردهای شش دستگاه را یک جا دارا می باشد این دستگاه فوق العاده را می توان هم جهت سالن های زیبایی و هم کلنیک پوست و مو استفاده کرد جهت خرید دستگاه سوپر فیشیال با قیمت مناسب می توان با مشاور فروش ما  تماس حاصل فرمایید. با شماره 09120485587 تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *