قیمت فروس دستگاه کربوکسی تراپی

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی با توجه به مدل دستگاه متفاوت می باشد. اما یک دستگاه دارای بهترین شرایط جهت خرید می باشد. که بالاترین درجه کیفیت را داشته باشد و در عین حال دارای قیمت منصانه نیز باشد. ما در اینجا دستگاه کربوکسی کربواینجکت که از تجهیزات پزشکی محسوب می شود ،را به شما معرفی می کنیم. و با مزیت های دستگاه کربوکسی کربو اینجکت آشنا می شویم.

 

روش کار دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت

دستگاه کربوکسی کربواینجکت دارای یک منوی تمام اتوماتیک است. که این منو تمام مواردی که جهت تزرذیق کربوکسی تراپی به طور حرفه ای لازم است به کاربر ارائه می کند. این موارد از جمله لایه پوستی جهت تزریق، تعداد جلسات، نوع سوزن کاربردی جهت هر قسمت از پوست، فاصله جلسات برای درمان هر قسمت پوستی و … همگی در منو به کاربر ارائه می شود.

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی یک دستگاه پزشکی و با کیفیت برای انجام کربوکسی درمانی طبی و زیبا شناختی می باشد.

این دستگاه مزوتراپی CO2 مینیاتوری و تحسین برانگیز برای درمان علائم کشیدگی، چروک، شلی پوست و همینطور سایر اختلالات زیبایی پوست طراحی شده است.

استفاده از این دستگاه یک روش درمانی و مراقبت از پوست برای از بین بردن عیب و ایراهای پوست می باشد که عملکردی غیرتهاجمی داشته و روش درمانی شبیه به مزوتراپی می باشد.

از این دستگاه برای صورت، موی سر و پوست بدن می توان استفاده کرد زیرا کربوکسی تراپی یک روش سریع، مطمئن و بدون درد و نیاز به جراحی است.

مزیت های دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]منوی دستگاه دارای ۳۳ تا اندیکاسیون یا روش درمان است. و در هر منو تمام راهنمایی های لازم جهت انجام کربوکسی تراپی گنجانده شده است[/highlight-red]

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]دستگاه مجهز به هندپیس تزریق جهت کاربری راحت انجام کار اپراتور است. همچنین این دستگاه مجهز به هندپیس واژینال کابل استریل و اتوکلاو است. که در مقایسه با دستگاه های موجود در بازار به جرات می توان گفت بهترین مدل هندپیس واژینال را دارا است.[/hwgold-dash]

بدنه فوق العاده با کیفیت دستگاه کربوکسی کربو اینجکت را از بقیه رقبا متمایز  کرده است. به این دلیل ما به جرات ادعا می کنیم که بالاترینمزیت های مجصول را در مقایسه با سایر شرکت ها تقدیم حضورتان می کنیم.

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت

ما در تلاشیم قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت  را در حد معقول نگهداریم . تا مشتریان ما نیز با خرید از محصولات ما بهترین و بالاترین منفعت را هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ معنویی ببرند. ما این دستگاه را در بالاترین کیفیت و بهترین کارایی به مخاطبان خود تقدیم می کنیم.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]نکات طلایی جهت خرید دستگاه کربوکسی و قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی در هنگام خرید باید بدانید:[/highlight-red]

برای اطمینان از کیفیت دستگاه کربوکسی می توانید صفحه تاچ دستگاه را لمس یا با صفحه نمایش کار کنید تا متوجه بشوید که کار با صفحه نمایش راحت هست یا باید به زور صفحه را تغییر بدهید.

در وحله دوم  میزان  دقت تزریق دستگاه بسیار با اهمیت است. چون شما با نقاط بسیار حساس مثل اطراف چشم کار می کنید و اگر خطایی روی دهد ممکن است صدمات جدی به شما و زیبایی جوی شما وارد کند.

سوم  منوی کاربری شما جهت انجام کربوکسی تراپی بسیار با اهمیت است. زیرا در غابتدای کار شما نیاز به یک سری اطلاعات دارید که کار را بدون دغدغه انجام دهید  تا در نزد زیباجو یک فرد حرفه ای جلو کنید.

 

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی

خرید تخصصی دستگاه کربوکسی تراپی

برای خرید تخصصی دستگاه کربوکسی تراپی می توان کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با ما ارتباط برقرار بفرمایید. جهت خرید تخصصی دستگاه کربوکسی در پاراگراف قبلی ما تعدادی اطلاعات به شما جهت راهنمایی خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. امیدورام که مثمر ثمر بوده باشد.

به طور کلی می توان در مورد این دستگاه گفت که در کربوکسی تراپی گاز کربن دی اکسید زیر پوست تزریق می شود.

بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی کرده و جریان خون در این منطقه افزایش پیدا می کند و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد.

از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی پای چشم، کاستن از چروک ها و ترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *