قیمت فروش دستگاه کربوکسی

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی با توجه به مدل دستگاه متفاوت است و این تفاوت قیمت را قیمت تمام شده محصول تعین می کند هرچه قطعات با کیفیت بالاتر در دستگاه مورد استفاده قرار گیرد، نرخ تمام شده دستگاه بیشتر خواهد بود. بر خلاف نظر خیلی از افراد که دستگاه کربوکسی ابزاری ساده است و مهم نیست که کدام مدل را خریداری می کنید باید در جواب این عزیزان گفت اتفاقا دستگاه کربوکسی اگر درست کار نکند بخصوص برای افراد تازه کار بسیار های ریسک خواهد بود بنابراین به هیچ ارزانی بدون دلیل اعتماد نکنید. و دستگاه با کیفیت که شایستگی شما و مشتریان شما را داشته باشد خریداری کنید.

قیمت فروش دستگاه کربوکسی

خرید و روش کار دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

دستگاه کربوکسی تراپی

با اطلاع از روش کار با دستگاه کربوکسی تراپی می توان این وسیله را خریداری کرد.

دستگاه کربوکسی تراپی یک دستگاه پزشکی و با کیفیت برای انجام کربوکسی درمانی طبی و زیبای می باشد.

این دستگاه مزوتراپی با CO2  یا گاز دی اکسید کربن  است برای درمان لیفت یا کشیدگی، چروک، شلی و تیرگی پوست و همینطور سایر اختلالات زیبایی مانند ریزشمو و کم پشتی موها و لاغری بدن همراه با دستگاه های مکمل طراحی شده است.

استفاده از این دستگاه یک روش درمانی و مراقبت از پوست برای از بین بردن عیب و ایراهای پوست می باشد که عملکردی غیرتهاجمی داشته و روش درمانی شبیه به مزوتراپی می باشد.

از این دستگاه برای صورت، موی سر و پوست بدن می توان استفاده کرد زیرا کربوکسی تراپی یک روش سریع، مطمئن و بدون درد و نیاز به جراحی است.

سایت فروش دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

قیمت فروش دستگاه کربوکسی

در سایت فروش زیباکده می توان از قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن و انواع دستگاه کربوکسی تراپی مطلع شده و هر نمونه از این دستگاه ها را خریداری کرد.

با کمک دستگاه کربوکسی تراپی می توان بخش عمده ای از مشکلات پوستی را درمان کرده و شادابی و جوانی را به پوست هدیه داد.

این شیوه درمانی دارای ماندگاری بالایی می باشد و بیمار بعد از تکمیل  جلسات کربوکسی تراپی نتایج عالی آن را روی پوست خود مشاهده می کنند.

از دستگاه کربوکسی تراپی در کلینیک های زیبایی استفاده می شود و افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

خرید تخصصی دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

برای خرید دستگاه کربوکسی تراپی مدایون می توان به مرکز اصلی فروش این محصول مراجعه کردو این محصول را مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

به طور کلی می توان در مورد این دستگاه گفت که در کربوکسی تراپی گاز کربن دی اکسید زیر پوست تزریق می شود. و با تزریق دی اکسید کربن در زیر پوست رگ های بدن میزان خون رسانی را در ناحیه مورد درمان افزایش پیدا می کند زیرا بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی کرده و جریان خون در این منطقه افزایش پیدا می کند و این افزایش گردش خون سبب رسیدن مواد مغذی به این منطقه می شود و ترمیم سلولی اتفاق می افتد.

از این تکنیک به منظور جوانسازی، ترمیم سیاهی و گودی پای چشم، کاستن از چروک ها و ترک های پوستی و کاهش سلول های چربی یا سلولیت ها استفاده می شود.

تاریخچه این درمان به ۷۰ سال قبل در فرانسه برای درمان بیماران عروقی باز می گردد و در حال حاضر در کشورهای دیگر نیز برای زیبایی از این روش استفاده می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *