امروزه روش های بسیار راحت تری برای از بین بردن چربی های اضافی بدن وجود دارد. اختراع دستگاه لیپوست این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند از شر چربی های اضافه راحت شده و به تناسب اندام مورد نظرشان برسند. اما بهترین دستگاه های لیپوست چه ویژگی هایی دارند و بر چه اساسی قیمت گذاری می‌شوند؟برای اطلاع از قیمت دستگاه لیپوست به صورت تکی ، مقاله ی زیر را مطالعه کنید تا خریدی مطمئن تر داشته باشید.

قیمت دستگاه لیپوست به صورت تکی

قیمت لیپوست در بهترین فروشگاه های ارومیه

قیمت لیپوست در بهترین فروشگاه های ارومیهدستگاه های لیپوست و دستگاه هایفو خانگی  امروزه در کلینیک های زیبایی اندام جای خود را باز کرده اند و کمتر کلینیک مجهزی وجود دارد که خود را به این تکنولوژی مجهز نکرده باشد. دستگاه لیپوست با توجه به تکنولوژی که در آن استفاده می شود، در برند های مختلفی با روش های مختلفی تولید می شود. ارومیه نیز به دلیل داشتن تعدادی نماینده فروش لیپوست، یکی از مراکزی به شمار می رود که دارای چندین شرکت وارداتی لیپوست می باشد و دستگاه لیپوست اصل را به مشتریان خواهان یک برند با کیفیت و مطمئن ارائه می دهد. نرخ مصوب لیپوست در ارومیه ممکن است با توجه به برند متفاوت باشد، ولی در کل با توجه به کاربرد این دستگاه ، قیمت ها میتواند از 300 میلیون تومان تا 400 میلیون تومان متفاوت باشد.

بازرگانی دستگاه لیپوست باکیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی دستگاه لیپوست باکیفیت ایرانی و خارجیدستگاه لیپوست یکی از کم خطر ترین روش ها برای کاهش وزن و تناسب اندام است که توجه بسیاری از خانم ها و آقایان را به خودش جلب کرده است. با توجه به استقبال روزافزون مشتریان از دستگاه لیپوست، بازار دستگاه لیپوست در ایران به شدت رونق پیدا کرده است. بازرگانی های بسیاری در ایران وجود دارند که واسطه ی بین شرکت تولیدی لیپوست و مشتریان هستند. بازرگانی های محبوب تر و معروف تر علاوه بر پخش و عرضه ی لیپوست، ضمانت خرید لیپوست را نیز به مشتریان مخصوص خود ارائه می دهند.
بازرگانی های دستگاه های لیپوست که هم در عرصه ی برندهای خارجی و هم در عرصه ی برند های ایرانی به پخش و توزیع دستگاه لیپوست می پردازند، با داشتن تجربه ی کافی، مشتریان را در تشخیص لیپوست اصل و بهترین انتخاب راهنمایی می کنند.درآمد فروش لیپوست در صورت ارائه ی دستگاه های لیپوست با کیفیت و درجه 1، می تواند به خوبی دیگر تجارت ها باشد و رضایت فروشنده را از نظر فروش تا سطح قابل توجهی بر طرف می کند.

فروش دستگاه لیپوست به قیمت کارخانه

فروش دستگاه لیپوست به قیمت کارخانهاگر به دنبال یک فروشگاه لیپوست معتبر هستید که دستگاه های لیپوست را بدون افزایش قیمت و بدون آسیب فیزیکی به دستگاه، بهترین محصول را برای شما فراهم کند بهتر است به فروشگاه های معتبری که دستگاه لیپوست را به قیمت کارخانه تهیه می کنند و در دسترس مشتریان قرار می دهند مراجعه کنید. ما این امکان را برای مشتریان فراهم کرده ایم تا بتوانند خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشند.

خرید دستگاه لیپوست درجه یک صادراتی

خرید دستگاه لیپوست درجه یک صادراتیبا توجه به پیشرفت روزافزون این تکنولوژی در ایران، میتوان برند های معتبری را با قیمت های مناسب یافت که دستگاه لیپوست ایرانی را با بهترین کیفیت تولید می کنند. این برندها نه تنها تولید داخلی دارند و رضایت مشتریان را جلب کرده اند، بلکه بعضی از محصولات لیپوست نیز برای صادرات و مشتریان خارجی استفاده می شود.

فروشنده دستگاه لیپوست درجه یک

فروشنده دستگاه لیپوست درجه یکدستگاه لیپوست درجه یک و دستگاه مزوتراپی مو ، دستگاهی است که گواهی نامه های معتبر بین المللی را کسب کرده و مورد تایید متخصصان در حوزه ی سلامتی باشد. فروشنده دستگاه لیپوست باید از سلامت دستگاه مطمئن باشد تا رضایت مشتریان از خرید این دستگاه را به همراه داشته باشد.برای خریدی مطمئن بهتر است به فروشگاه دستگاه لیپوست معتبر که در این زمینه دارای تجربه و محبوبیت می باشد مراجعه کنید.

تولیدکننده دستگاه لیپوست در تهران

تولیدکننده دستگاه لیپوست در تهراناگر خریدار دستگاه لیپوست هستید اما میخواهید فقط از تهران که مرکز تولید این دستگاه است خرید کنید، بهتر است سری به بازار وسایل پزشکی و زیبایی در ایران بزنید. تهران به علت داشتن بازاری بسیار متنوع و نمایندگی از برندهای مختلف، بهترین مراکز خدمات پیکر تراشی و لیپوست را نیز در ایران دارد. شهرت این مراکز در ایران به اندازه ای است که مشتریان را مجاب می کند فاصله های طولانی را از شهر های مختلف به تهران بیایند تا دستگاه لیپوست را فقط از تولید کنندگان و نمایندگان تهران خریداری کنند.

مواد تشکیل دهنده دستگاه لیپوست چیست؟

مواد تشکیل دهنده دستگاه لیپوست چیست؟موادی که برای عمل سرپایی با استفاده از دستگاه لیپوست لازم است ممکن است با توجه به نوع دستگاه و نوع استفاده کاملا متفاوت باشند.استفاده از لیزر در دستگاه لیپوست احتمالاً رایج ترین روش لیپوساکشن است و تقریباً توسط هر جراح پلاستیکی که روشهای مختلف لیپوساکشن را انجام می دهد، استفاده می شود. در طی لیپوساکشن از طریق لیزر معمولی، یک ماده بی حسی موضعی در ناحیه اعمال می شود و سپس به بیمار محلول بیهوشی و آدرنالین تزریق می شود که باعث کوچک شدن مویرگ ها و سفت شدن چربی ها می شود. این چربی تومور شده از طریق یک لوله به اسم کانول که به پمپ خلاء متصل است برداشته می شود. پس تنها روش آب کردن چربی ها و تبدیل آن ها به چربی مایع در دستگاههای لیپوست متفاوت است و همگی آنها دارای لوله های تخلیه چربی و پمپ های خلا هستند.

در ادامه چند نمونه از دستگاه هایی که کاربرد ها و روش های متفاوتی دارند را آورده ایم:

  • لیپوساکشن از طریق کمک سونوگرافی (UAL): لیپوساکشن از تجهیزات سونوگرافی برای از بین بردن رسوبات چربی، مایع کردن آنها و سپس خارج کردن رسوبات از بدن استفاده می کند. این روش به سرعت کار می کند و می تواند در مدت نسبتاً کوتاهی مقدار زیادی چربی را از بدن خارج کند. یکی از تفاوت های این روش با روش های دیگر، لیزر واکسینر است که از یک کانول بهبود یافته در آن استفاده می شود و به طور یکنواخت انرژی را پراکنده می کند که در نتیجه منجر به تجزیه و حذف موثرتر چربی می شود.
  • لیپوساکشن به کمک لیزر: این یک فناوری نسبتاً جدید است و به جز در مرحله ی تولید امواج کم انرژی برای مایع سازی چربی، در بقیه ی موارد بسیار شبیه به لیپوساکشن از طریق سونوگرافی عمل می کند. این روش کاملا مناسب قسمت هایی از بدن با لایه های بسیار نازک چربی مانند صورت و گردن است چرا که چربی از بین رفته است و لازم نیست مکش شود. در این قسمت ها چربی آب شده پس از مدتی جذب بدن می شود.
  • لیزر لیپولیز: این روشی است که هنوز در بسیار از کشور ها وارد نشده است اما نتایج آن باعث گسترش روز به روز این دستگاه است. با استفاده از این روش، دستگاه فیبر نوری به داخل یک برش کوچک فرستاده می شود. نوری که از طریق فیبر نوری تولید می شود فقط بر روی قسمت هایی از بدن انسان تأثیر می گذارد که به رنگ زرد هستند، ماده زرد رنگ داخل بدن انسان رسوب چربی های بدن است. اگر چربی های زیادی مایع شوند یا اگر مقادیر چربی کم باشد، چربی مانند نواحی دیگر لیپوساکشن از آن ناحیه توسط لوله های مکش خارج شده و یا بدن آن را جذب می کند.
  • روش لیپوساکشن شدید: در حین لیپوساکشن شدید، جراح از لوله نازک به اسم کانول که به خلاء متصل می باشد؛ برای از بین بردن چربی از زیر پوست استفاده می کند. در بعضی موارد، جراح ممکن است کانول را از چندین نقطه وارد بدن کند تا بتواند از زاویه های مختلف چربی آن ناحیه را خارج کند.

بهترین برند لیپوست ایرانی و خارجی

بهترین برند لیپوست ایرانی و خارجیبهترین برند دستگاه لیپوست متعلق به کشور آلمان است. شرکت مولر که یک شرکت آلمانی است، یکی از پیشرفته ترین ها در ساخت این دستگاه به شمار می رود. در سال 2016 شرکت آلمان این تکنولوژی را به جامعه ی پزشکی زیبایی معرفی کرد که پس از گذراندن امتحان های مختلف و کسب گواهی های معتبر بین المللی توانست به یکی از پرطرفدارترین دستگاه های پیکر تراشی در سر تا سر دنیا تبدیل شود. از برند های معتبر لیپوست ایرانی می توان به برند مهر آشکار، بادی جت و … اشاره کرد. در واقع بهترین برند، برندیست که علاوه بر تولید دستگاه لیپوست با کیفیت، خدمات همراه آن مانند ارائه دادن دفترچه راهنمای نگهداری لیپوست به همراه محصول را نیز برای مشتریان ارائه دهد. همچنین بسیاری از شرکت های معتبر که خدمات پس از فروش دارند،  روش نگهداری از دستگاه را از طریق فیلم ها یا بروشور هایی که به همراه بسته بندی محصول برای مشتریان آماده شده است، به مشتریان آموزش می دهند.

عرضه دستگاه لیپوست با حمل و نقل استاندارد

عرضه دستگاه لیپوست با حمل و نقل استانداردشاید مهمترین مرحله در پروسه ی فروش دستگاه لیپوست، مرحله ی حمل و نقل آن باشد. زیرا دستگاه لیپوست دستگاهی است که از نظر فنی نباید نقصی داشته باشد و ایجاد نقص در دستگاه در صورتی که متخصص از آن آگاه نباشد نتایج نامطلوبی را برای کلینیک زیبایی به وجود می آورد. بنابراین، برای خرید دستگاه لیپوست باید مطمئن شوید که کارخانه دستگاه لیپوست مراحل حمل و نقل دستگاه را با رعایت تمامی شرایط از جمله وارد نشدن صدمات فنی و شکستگی داخلی انجام می دهد. حمل و نقل لیپوست باید تحت شرایط خاص و طبق راهنمای شرکت سازنده ی آن انجام گیرد. در بعضی شرکت ها، اجزای دستگاه لیپوست را جدا می کنند و سپس در محل تحویل متصل می کنند تا در هنگام جابه جایی از سلامت اجزای مختلف اطمینان کامل حاصل کنند.

بازار خرید و فروش بهترین لیپوست صادراتی

بازار خرید و فروش بهترین لیپوست صادراتیبا توجه به اهمیت تناسب اندام در بسیاری از ابعاد زندگی روزمره، استقبال بسیاری از روش های جدید و سریع کاهش وزن از جمله پیکر تراشی می شود. بنابراین بهترین کلینیک های خارجی و داخلی به دنبال تهیه ی دستگاه های جدید کاهش وزن و زیبایی اندام هستند تا مجموعه ی خود را از هر نظر تکمیل نمایند. امروزه یکی از پرطرفدارترین دستگاه های زیبایی اندام به عنوان محصول صادراتی دستگاه لیپوست با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد. قیمت جهانی لیپوست با توجه به استقبال مشتریان و نوع و برند دستگاه ممکن است هر لحظه تغییر کند اما در کل قیمت یک دستگاه لیپوست با کیفیت و با دوام که نسبتا دارای قیمت مناسبی است چیزی ما بین 20 هزار دلار و 30 هزار دلار می باشد که اگر بخواهیم یک دستگاه خوب و ماندگار را خریداری کنیم، حدود 26 هزار یا همان 400 میلیون تومان هزینه در بر دارد که با توجه به درآمدی که از این دستگاه در طی مدت کوتاهی حاصل می شود و با توجه به طول عمری که دستگاه لیپوست دارد قیمت بسیار مناسبی است. بنابراین برای صادرات دستگاه لیپوست با این قیمت، کاملاً دستگاه مناسبی است و توانسته است محبوبیت بسیاری در کشور هایی مانند مصر که سرانه جراحی زیبایی اندام در آن ها بالا است از آن خود کند.

قیمت امروز دستگاه لیپوست با کیفیت که رضایت مشتریان را تضمین کند چیزی بین 400 تا 450 میلیون تومان است. این بهترین قیمت برای یک دستگاه لیپوست درجه یک می باشد.

صادرات دستگاه لیپوست به مصر

صادرات دستگاه لیپوست به مصرمصر یکی از کشورهایی است که ایران سالانه بسیاری از محصولات خود را به این کشور صادر می کند، یکی از این کالا ها دستگاه لیپوست است که توسط برند های معتبر ایرانی تهیه شده و گواهی های لازم در زمینه ی پزشکی را داراست. به دلیل نتایج شگفت انگیزی که دستگاه لیپوست بلافاصله پس از جراحی، برای مشتریان به همراه دارد این دستگاه طرفداران بسیاری در کشور هایی که درصد اضافه وزن در آن ها بالا می باشد، دارد. مصر یکی از کشور هایی است که استقبال خوبی از صادرات این دستگاه کرده است، زیرا هم حمل و نقل آن راحت تر است و هم برند های ایرانی شایستگی خود را در زمینه تولید دستگاه لیپوست ثابت کرده اند.

موارد مصرف دستگاه لیپوست

موارد مصرف دستگاه لیپوستاز دستگاه لیپوست هنگامی استفاده می شود که شخص مورد نظر تمامی مراحل برای کاهش وزن را طی کرده است اما پاسخ مطلوب خود را نگرفته و به تناسب اندام مورد نظر خود نرسیده است. برای این اشخاص، بهترین راه حل استفاده از دستگاه لیپوست می باشد. این دستگاه برای از بین بردن چربی های قسمت شکم، باسن، چانه یا گردن، سینه ها، بازوها و هر جایی که ممکن است چربی های اضافه و شدیدا مقاوم در برابر ورزش و رژیم داشته باشد، استفاده می‌شود.

دستگاه لیپوست و روش لیپوساکشن برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که امکان بیهوشی در طی عمل را ندارند. استفاده از دستگاه لیپوست بهترین گزینه برای این افراد است زیرا در این روش نیازی به بیهوشی نیست.
  • افرادی که از رژیم یا ورزش پاسخ نگرفته اند، این روش بهترین راه برای راحت شدن از شر چربی های اضافی است.
  • افرادی که به دلیل مشکلات جسمانی، کهولت سن و … نمی توانند ورزش کنند.
  • افرادی که به دلیل بیماری ها و وضعیت سلامتی نامناسب قادر به گرفتن رژیم نیستن و گرفتن رژیم برای سلامتی آنها خطرناک می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *