قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس بدلیل اروپایی بودن دستگاه و کیفیت بالای آن تا حدی نسبت به مدل های ایرانی و کره ای بالا می باشد. اما بخاطر کیفیت فوق العاده بخصوص بد ون درد بودن و خنک کنندگی قوی آن مراجعه کنندگان زیادی را برای شما جذب خواهد کرد و بازگشت سرمایه را برای کلینیک تسریع خواهد کرد. دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس یکی از برترین برندهای موجود در بازار جهانی می باشد که کلیه نقاط ضعف دستگاه های الکساندرایت را تصحیح کرده است و برند د کا را بخاطر کیفیت بالای دستگاه به یکی از قوی ترن برندهای دنیا در زمینه تولید دستگاه الکساندرایت تبدیل کرده است.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

چرا دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس

کمپانی دکا جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت خود را در دو مدل دستگاه ایزر الکساندرایت موتوس AX و دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AY به بازار عرضه کرده است. این دو مدل هر کدام ویژگی ها و مشخصات مختص به خود را دارند. هر دو مدل از تکنولوژی موویو(M OVEO)  برای حذف موهای زائد بهره می برند این تکنولوژی قبل از تولید موتوس در عرصه دستگاه های الکساندرایت وجود نداشت . تکنولوژی موویو موجب تجمع انرژی گرمایی لیزر در ریشه مو می شود، و سبب افزایش اثر بخشی و سرعت حذف موهای زائد می گردد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]لیزر الکساندرایت MOTUS AX دارای هندپیس MOVEO (تماسی) جهت اثر بخشی بیشتر در حذف موهای زائد است[/highlight-red]

مدل دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AY علاوه بر حذف موهای زائد در درمان ضایعات عروقی و ضایعات پیگانته و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را به واسطه وجود طول موج 1064  نانومتر که طول موج ND:YAG  علاوه بر طول موج 755nm ، کاربردهای وسیعی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AX کاملا بدون درد و بدون نیاز به ژل

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس دقت بالا

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت در بازار ایران با توجه به قیمت ارز نوسانات زیادی خواهد داشت. علاوه بر تاثیر ارز بر روی قیمت دستگاه لیزر، ویژگی ها و کیفیت این محصول نیز کاملا تاثیر گذار خواهد بود. گفتنی است که درجه بندی کیفی دستگاه لیزر، با بازار فروش و تقاضای آن رابطه مستقیم دارد و بحران های اقتصادی نیز در قیمت گذاری دستگاه لیزر بی تاثیر نخواهد بود.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AX نیاز به برق سه فاز ندارد و با پرز برق معمولی می توانید جهت راه اندازی دستگاه اقدام کنید. در صورتی که دستگاه های دیگر این مزیت را ندارند.[/highlight-red]

این بحران ها گاهی باعث ایجاد مشکلات متعددی در بازار دستگاه های لیزر از جمله نوسانات قیمت آن خواهد شد. با جست و جوی مختصر در وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین دستگاه لیزر، می توان آخرین تغییرات قیمت این محصول را مشاهده کرد. کالاهای وارداتی دستگاه لیزر به دلیل تغییر ارز، معمولا گران تر از نمونه داخلی آن هستند.

باید یادآوری کنیم که قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت از برندهای ایرانی و کره ای و اروپای کلا بالایی یک میلیارد و نیم قیمت دارند. و هزینه خرید بالای را بین دستگاه های لیزر به خود اختصاص داده اند.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AX دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از وارد کننده اصلی این محصول در بازار ایران می باشد. نصب و آموزش دستگاه در کلینک شما توسط کارشناسان شرکت انجام خواهد شد.بنابراین می توانید خرید خود را با خیال راحت انجام بدهید. برای عزیزانی که توان مالی برای خرید نقدی دستگاه لیزر الکساندرایت وجود ندارد می توانند با پرداخت یک پیش پرداخت حدود 40%-50% از مبلغ کل مابقی را به صور ت اقساط خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *