دستگاه کربوکسی اس پلاس

قیمت به روز دستگاه کربوکسی اس پلاس به عوامل متعددی مربوط می شود. با این وجود همان طور که می دانید همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت آن را تا حد زیادی برای شما کاهش دهد.

دستگاه کربوکسی اس پلاس

 

مزایای دستگاه کربوکسی چیست؟

دستگاه کربوکسی اس پلاس

 

زیبایی و جوان ماندن یکی از ویژگی هایی است که همه انسانها درون خودشان دارند. در واقع همه افراد در تلاش هستند که همواره پوست و ظاهری جوان و زیبا داشته بباشند. البته همان طور که می دانید با افزایش سن روند پیری پوست نیز آغاز می شود. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. امروزه علم پزشکی در تمام زمینه ها به ویژه در پوست و مو و زیبایی پیشرفت های عظیمی داشته است که شما می توانید با این دستاوردها همواره جوان بمانید.

یکی از این دستاوردهای مهم در علم پزشکی استفاده از دستگاه کربوکسی می باشد. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که کربوکسی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد. برای دریافت پاسخ این سوال بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]به صورت کلی می توان گفت کربوکسی تراپی عملی است که به وسیله آن با تزریق گاز دی اکسید کربن زیر پوست می باشد. در واقع در این روش با تزریق بیش از حد کربن دی اکسید زیر پوست سبب می شوند تا بدن احساس خطر کرده و در ناحیه مورد نظر اقدام به افزایش اکسیژن رسانی کند. در نتیجه همین امر نیز بدن به صورت طبیعی شروع ترمیم سلولی خواهد کرد.[/hwgold-dash]

مزیت های دستگاه کربوکسی اس پلاس

قیمت به روز دستگاه کربوکسی اس پلاس

از جمله مزایای دستگاه کربوکسی برای پوست صورت ترمیم طبیعی پوست به وسیله خود بدن می باشد. در واقع از این روش می‌توان برای نواحی گوناگون بدن استفاده کرد. نواحی مختلفی مانند پلک، صورت، گردن، باسن، پشت دست‌ها و پاها نقاطی هستند که کربوکسی تراپی نتیجه خوبی در آن‌ها دارد. از کربوکسی تراپی می وان برای نقاط مختلف بدن استفاده کرد. در اینجا به صورت مختصر به آنها اشاره خواهد شد.

  • از بین تیرگی دور چشم
  • استرچ مارک
  • از بین بردن رخم ناشی از آکنه و جراحی
  • زخم‌های عروقی
  • رفع شل شدگی و افتادگی پوست
  • برطرف کردن خطوط دور دهان و خط خنده

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]علاوه بر این کربوکسی تراپی برای بیماری‌هایی مانند پسوریازیس، ایسکیمیک اندام تحتانی، بیماری‌های ارکتایل مسائل عروقی ریز، ریزش مو و حتی کاهش درد و اسپاسم عضله در پزشکی ورزش استفاده کرد.[/highlight-dash]

فروش دستگاه کربوکسی اس پلاس

دستگاه کربوکسی اس پلاس

 

فروش دستگاه کربوکسی اس پلاس به عنوان یکی از بهترین انواع دستگاه های مورد استفاده در زمینه جوان سازی پوست می باشد. شما می توانید برای تهیه این دستگاه بدون هیچ دردسری و تنها با استفاده از اینترنت تلفن همراهتان و از طریق همین سایت اقدام نمایید.

قیمت به روز دستگاه کربوکسی اس پلاس

دستگاه کربوکسی اس پلاس

قیمت به روز دستگاه کربوکسی اس پلاس را باید به صورت روزانه استعلام نمود. اما ویژگی که خرید این محصول دارد خرید نقدی دستگاه از تخفیف ویژه نسبت به قیمت دستگاه به صورت شرایطی دارا می باشد. ما برای عزیزانی که توان خرید این محصول با کیفیت ندارند، می توانند 30% از مبلغ خرید را پرداخت کنند و مابقی را به صورت اقساط پرداخت نمایند.

دستگاه کربوکسی اس پلاس دارای 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. آموزش و نصب رایگان در تمام نقاط ایران از مزیت فوق العاده خرید این محصول ارزشمند می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *