قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت موتوسAX

قیمت الکساندرایت موتوسAX را می توانید به صورت روزانه از ما استعلام بگیرید. دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس  پرسرعت یکی از بهترین و خوشنام ترین برندهای دستگاه الکساندرایت در بازار جهانی از جمله باز  ایران می باشد. این محصول ساخت کمپانی دکا ایتالیا می باشد . دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس  جدید ترین محصول کمپانی دکا است که از فن آوری مووئو استفاده می کند. این دستگاه بدون رقیب تمام نقاط ضعف سایر دستگاه های الکساندرایت را رفع و به نقاط قوط خود تبدیل کرده است. در ادامه بیشتر با این دستگاه قدرتمند در حذف موهای زائد آشنا خواهیم شد.

 

انواع مختلف دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AX در بازار انواع و مدل های مختلف از دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد با برند و طرح و اندازه و مشخصات فنی متنوع اما از لحاظ طول موج یا نوع لیزر آنها را می توان بهچهار مدل کلی تقسیم کرد

  1.  دستگاه لیزر SHR
  2. دستگاه لیزر دایود
  3. دستگاه لیزر سه طول موج
  4. دستگاه لیزر الکساندرایت

مزیت های دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس AX

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس

  1. کاملا بدون درد و سوختگی است و این بواسطه هندپیس بزرگ این دستگاه مقدور شده است . زیرا اپراتور نیازی به تکرار مجدد لیزر در یک ناحیه و یا نگهداشتن دستگاه به مدت زمان طولانی روی پوست نبوده و فرد درد و سوزشی احساس نمی کند
  2. دارای سیستم کولینگ قدرتمند و بدون نیاز به ژل است. همچنین سیستم خنک ککنده قوی از گرم شدن بیش از حد پوست و در نتیجه التهاب و قرمزی جلوگیری می کند.
  3. مناسب برای همه نوع مو حتی موهای روشن و نازک و کرکی
  4. دارای بالاترین سرعت در بین دستگاهد های الکساندرایت
  5. مجهز به دو هندپیس با بالاترین سرعت در تخلیه انرژی (شات)
  6. سهولت استفاده از دستگاه

قیمت الکساندرایت موتوس AX

فروشنده دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس قویقیمت  الکساندرایت موتوس ای ایکس را می توانید به صورت روزانه استعلام بگیرید. زیرا بدلیل وارداتی بودن این محصول و تحریم های وارده بر ایران با نوسانات ارزی این محصول نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. با فزایش قیمت ارز این محصول افزایش قیمت پیدا خواهد کرد و با کاهش قیمت یور یا دلار دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس نیز تغییر خواهد کرد. دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. آموزش ونصب دستگاه توسط کارشناسان شرکت انجام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. یا سوالات خود را در پایان اینئ مقاله برای ما بنویسد تا در اولین فرصت به شما عزیزان پاسخ داده شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *