دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی برای روشن سازی تیرگی های تمام نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کربوکسی تراپی با استفاده از کربن تراپی سبب افزایش جریان گردش خون در نقاط مورد درمان می گردد و سبب رفع تیرگی و جوان سازی بافت آسیب دیده پوست می شود. دستگاه کربوکسی مدایون را می توانید به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

فروش دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

فروش دستگاه کربوکسی تراپی مدایون به صورت اینترنتی نیز انجام شده و می توان این دستگاه را با قیمت خوبی خریداری کرد.

دستگاه کربوکسی تراپی در مدل های گوناگونی تولید شده که تمامی آن ها فعالیت تزریق گاز دی اکسید کربن را به زیر بافت پوست و یا چربی انجام می دهد.

در صورتی که تزریق در زیر پوست انجام شود موجب تحریک آزادسازی اکسیژن شده که این خود موجب احیای مویرگ ها و تقویت کلاژن سازی می شود.

اگر تزریق در چربی انجام شود از هم گسیختگی چربی را در بر داشته و در این دستگاه یک مخزن گاز قرار دارد که این مخزن به جریانی قابل تنظیم متصل است.

با استفاده از این سیستم می توان میزان خروج گاز را کنترل کرد و سوزن ها نیز به وسیله یک لوله استریل به دستگاه متصل هستند که این لوله دارای فیلتر بوده و کار پاکسازی گاز را انجام می دهد

دستگاه کربوکسی تراپی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش شده و در اختیار خریداران قرار داده می شود.

کربوکسی تراپی یا درمان با کربن دی اکسید یک روش بدون جراحی برای درمان سلولیت، سیاهی زیر چشم و ترک پوست می باشد.

افرادی که از این روش درمان استفاده کرده اند بطور کامل بهبود در گردش خون، کشش و الاستیک پوست و بهبود چروک های عمیق را احساس و لمس می کنند.

همچنین این روش موجب اصلاح کلاژن و کاهش چربی های انباشته شده می شود.

این شیوه درمانی می تواند باعث کاهش حلقه تیره دور چشم به وسیله افزایش خونرسانی شود.

دستگاه کربوکسی تراپی

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

برای اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی تراپی مدایون می توان به وب سایت تخصصی فروش مراجعه کرد تا بتوان با نرخ ارزان آن را خریداری نمود.

خصوصیات اصلی درمان با این روش باتوجه به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد متفاوت می باشد.

اما باید گفت مکانیسم درمان تقریبا شبیه به هم بوده و یک مخزن دی اکسید کربن به صورت گاز با لوله های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می شود.

متخصصین و پزشکان در این حوزه به دقت انتخاب می کنند که چه میزانی از جریان گاز جاری شده سپس گاز از طریق لوله های استریل با فیلتری در انتهایشان جاری می شود.

فیلتر موجب جداسازی هر گونه ناخالصی احتمالی قبل از رسیدن به بدن می شود و در طرف دیگر فیلتر یک سوزن کوچک وجود دارد که گاز از آن طریق به زیر پوست تزریق می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *