فروش دستگاه کربوکسی تراپی

فروش دستگاه کربوکسی تراپی صورت و واژن با قیمت تولید کننده و درب کارخانه در شرکت آراد عرضه شده و این محصول در دسترس خریداران قرار داده می شود تا بتوانند از آن برای جوانسازی بخش های مختلف بدن زیباجویان خود، استفاده نمایند.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

فروش دستگاه کربوکسی تراپی صورت

امروزه فروش دستگاه کربوکسی تراپی صورت و واژن به صورت اینترنتی نیز انجام شده و می توان این دستگاه را با قیمت های خوبی خریداری کرد.

این دستگاه در مدل های گوناگونی تولید شده که تمامی آن ها فعالیت تزریق گاز دی اکسید کربن را به زیر بافت پوست و یا چربی انجام می دهد.

اما هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند و هر کدام از لحاظ کیفیت قطعات با هم متفاوت هستند. و برای اطلاع از کیفیت این دستگاه ها می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

در کربوکسی تراپی به کمک تحریک سیستم ایمنی بدن و تحرک سلول ها جهت خون رسانی بیشتر سبب کلاژن سازی و در نتیجه روشن سازی و جوان سازی یا کسب سایر نتیجه های درمانی خواهد شد

در صورتی که تزریق در زیر پوست انجام شود موجب تحریک آزادسازی اکسیژن شده که این خود موجب احیای مویرگ ها و تقویت کلاژن سازی می شود.

اگر تزریق در چربی انجام شود از هم گسیختگی چربی را در بر داشته و در این دستگاه یک مخزن گاز قرار دارد که این مخزن به جریانی قابل تنظیم متصل است.

با استفاده از این سیستم می توان میزان خروج گاز را کنترل کرد و سوزن ها نیز به وسیله یک لوله استریل به دستگاه متصل هستند که این لوله دارای فیلتر بوده و کار پاکسازی گاز را انجام می دهد.

کاربرد کربوکسی تراپی

کاربرد دستگاه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یا درمان با کربن دی اکسید یک روش بدون جراحی برای درمان سلولیت، سیاهی زیر چشم و ترک پوست می باشد.

 

امروزه بسیاری از افراد که با این روش درمان شده دچار بهبود در گردش خون، کشش و الاستیک پوست و بهبود چروک های عمیق می شوند.

همچنین این روش موجب اصلاح کلاژن و نابودی چربی های انباشته شده می شود.

این شیوه درمانی می تواند باعث کاهش تیرگی حلقه دور چشم به وسیله افزایش خونرسانی شود.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

قیمت فروش دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی صورت و واژن مدایون اکنون با قیمت ۳۱/۵۰۰/۰۰۰ به صورت نقدی به خریداران عرضه می گردد.

این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

آموزش و نصب توسط کارشناسان ما در کلینیک شما انجام خواهد شد و پشتیبانی ۲۴ ساعت برخوردار خواهید شد.

خصوصیات اصلی درمان با این روش باتوجه به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد متفاوت می باشد.

اما باید گفت مکانیسم درمان تقریبا شبیه به هم بوده و یک مخزن دی اکسید کربن به صورت گاز با لوله های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می شود.

 

متخصصین و پزشکان در این حوزه به دقت انتخاب می کنند که چه میزانی از جریان گاز جاری شده سپس گاز از طریق لوله های استریل با فیلتری در انتهایشان جاری می شود.

فیلتر موجب جداسازی هر گونه ناخالصی احتمالی قبل از رسیدن به بدن می شود و در طرف دیگر فیلتر یک سوزن کوچک وجود دارد که گاز از آن طریق به زیر پوست تزریق می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *