دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت پلاسدرما یکی از پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی و ساخت شرکت رسامد است. خرید اینترنتی دستگاه پلاسدرما را می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت انجام دهید. ما در اینجا این دستگاه بسیار با کیفیت و پر کاربرد را خدمت شما معرفی خواهیم نمود.

قیمت دستگاه پلاسما جت پلاسدرما

بطور کلی دستگاه پلاسما جت پلاسدرما از نوع مدل اسپارک یا پلاسمایی گرم است. این دستگاه با استفاده از آرک قوی که ایجا می کند. اثر بخشی پلاسما را دو چندان می کند بدون اینکه سبب ایجاد پی آی اچ یا لک و بد شدن بافت پوست شود.
دستگاه های پلاسما تراپی مدایون پلاسدرما به پلاسمای گرم بوده و برای کاربردهای فراوانی از قبیل : رفع افتادگی پلک، از بین بردن چین و چروک پوست، فرم دهی به لب و بینی، از بین بردن جای جوش، لکه های پوستی و… مناسب هستند.
کارایی بهینه شده پلاسما، شدت پلاسما قابل تنظیم، قابلیت تنظیم عمق نفوذ پلاسما، کاهش درد و سنسورهای بازخورد در زمان واقعی از جمله مزیت های این دستگاه پزشکی هستند.
این دستگاه ها به سنسورهای ولتاژ، جریان، دما، ثبات پلاسما، شدت پلاسما و بازخورد مجهز است. همچنین در کنار هر دستگاه یک اپلیکاتور قرار داده شده است که پس از پلاسما تراپی درد بیمار را کاهش می دهد.

دستگاه پلاسدرما

معرفی دستگاه پلاسدرما

قوس الکتریکی حاصل از این پدیده با تخلیه انــرژی ، با سرعـت بالا سلول های سطحی پوست ( اپیدرم و پاپیلای درم ) را تصعید می نماید. به دلیل شار الکترونی بالا و تخلیه سریع انرژی ، تخریب سطحی و متمرکز با شعاع کم ایجاد می گردد. پلاسمای تولید شده توسط دستگاه با تخلیه انرژی سریع در سطح و عدم انتشار آن به عمق پوست و همچنیـن تولید قــوس الکتریکی کنتـرل شــده ، جهــت جوانســـاری  اطـراف چشم نیز کاملا ایمن می باشد. گرمای حاصل از ایـن کار بـاعث تحریک فیبروبلاستی و ساخت کلاژن جـدید ( Neocollagenesis ) مـی شود.

خرید اینترنتی دستگاه پلاسما جت پلاسدرما

دستگاه پلاسما جت

یکی از بهترین گزینه های خرید دستگاه پلاسماتراپی، خرید اینترنتی این محصول است. با خرید اینترنتی این دستگاه می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های از کیفیت و اصالت دستگاه نیز اطمینان حاصل کنید.
در هنگام خرید اینترنتی دستگاه پلاسما تراپی پلاسدرما به سراغ فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا بروید. این فروشگاه ها همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده و از ارسال محصولات بی کیفیت پرهیز می کنند.
قبل از خرید دستگاه پلاسما تراپی با فروشنده این محصول مشورت کرده و دستگاهی را انتخاب کنید که برای استفاده شما مفید باشد.

قیمت دستگاه پلاسما جت رسامد

دستگاه پلاسما جت

قیمت دستگاه پلاسمای گرم رسامد در سایت های معتبر و به روز و همچنین نمایندگی های فروش شرکت رسامد مناسب و مقرون به صرفه است. در این مراکز دستگاه پلاسما جت با قیمت اصلی عرضه می شود.
برای حذف واسطه های فروش و خرید دستگاه پلاسما جت رسامد با قیمت کارخانه؛ به سراغ سایت های معتبر نماینده های رسمی پخش این محصولات بروید. این نمایندگان کیفیت و اصالت دستگاه را تضمین می کنند.
لیست قیمت دستگاه پلاسما جت پلاسدرما را نیز می توان از طریق همین سایت به دست آورد. برای اطلاع از قیمت این محصولات کافی است با مدیران فروش این سایت ها ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *