دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت پلاسدرما با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی خرید و فروش می شود. خرید اینترنتی دستگاه های پلاسما جت پلاسدرما یکی از بهترین مدل های دستگاه پلاسماجت یا پلکسر موجود در بازار ایران است. که خوشبختانه توسط کارشناسان ایرانی ساخته شده است.جهت خرید این محصول که جزو تجهیزات پزشکی است ، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دستگاه پلاسما جت پلاسدرما

دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسماجت پلاسدرما از نوع گرم می باشد. که از پلاسمایی گرم می توان برای از بین بردن چین و چروک پوست، لیفت کردن پوست صورت و بدن، لاغری، رفع افتادگی پوست در ناحیه پلک و دهان و بینی و برداشتن خال استفاده می شود. اغلب افراد به دنبال پلاسمایی هستند که نقاط سفید ایجاد  می کنددر صورتی که ایجاد نقاط سفید رنگ می توان با اغلب پلاسماجت ها ایجاد کرد. اما کاربرد این نقاط قهو ه ای و سفید در کجا استفاده می شود؟
پلاسما جت از نوع گرم با ایجاد دات های قهوه ای یا سفید جهت اصلاح فرم پوست مورد استفاده قرار می گیرد. نقاطی که برجسته است را بیشتر با پلاسمایی می زنیم که ایجاد نقاط قهوه ای می کنند و نقاطی که حالت فرو رفتگی دارند باید با پلاسمایی که نقطه های سفید ایجاد می کند زده شود تا کلاژن سازی بیشتر تحریک شود. و این مورد جهت درمان آکنه و درمان اسکارها بیشتر کاربرد دارد. بنابراین همیشه ایجاد نقاط سفید رنگ در پلاسما مناسب بیست که استفاده شود.

عوارض پلاسمای گرم برای پوست

تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی عمده و نگران کننده در مورد پلاسما تراپی گزارش نشده است. برخی از اثرات و عوارض جانبی که امکان دارد رخ بدهد بخصوص در درمان با سطح بالای انرژی مانند پوست ریزی بی اندازه مثل پوسته پوسته شدن و ایجاد یک لایه سفت بر روی سطح پوست، یا قرمزی و تورم تا یک هفته بعد از درمان که این حالت را می توان با استفاده از کیسه یخ در فواصل 10 دقیقه برای 24 ساعت اول قرمزی و تورم را کاهش داد. جالت قرمزی در بیمارانی که psr را با دو پاس ارژی بالا دریافت کرده اند 6 تا 8 هفته بعد از درمان ادامه پیدا می کند.

غیر از عوارض ذکر شده هیچ گونه عارضه تا بحال گزارش نشده است.

چه کسانی نباید از پلاسماتراپی استفاده کنند؟

دستگاه پلاسما جت

 افراد زیر به هیچ عنوان گزینه خوبی برای پلاسماتراپی نیستند بنابراین پزشک معالج قبل از پلاسماتراپی حتما از موارد منع استفاده اطلاعات جامع کسب نمایید بعد شروع به درمان با این دستگاه نمایید.

  • بیماران سرطانی
  • بیماران صرعی
  • بیماران مبتلا به کلاژن عروقی
  • بیماران دیابت
  • زنان باردار
  • بیماران عفونت های ویروسی
  • کسانی که ایمپلنت یا فلز در ناحیه تحت درمان دارند

برتری های دستگاه پلاسدرما

دستگاه پلاسما جت

  • پنل ال سی دی تاچ رنگی  7 اینچی با منو کاربری آسان و کیفیت بالا
  • مکانیزم شات ریپیت پلاسدرما سبب تسریع در ترمیم و کاهش عوارض بعد از پروسیجر می گردد
  • طراحی منحصر بفرد هندپیس و یونیت با قابلیت خروجی در دو مدC.W و Repeat
  • قابلیت تنظیم خروجی استاندارد انرژی در 80 حالت(فرکانس و پاور) برای تمام کاربردها
  • دارای پنج پروب اختصاصی جهت درمان لیفتینگ، جوانسازی، ترمیم، تایتنیگ، لایه برداری
  • طول اسپارک مناسب (2 تا 6 میلی متر)
  • انتقال انرژی به صورت AC بدون نیاز به پلیت
  • قابلیت حمل آسان

معرفی برخی از مزیت های دستگاه پلاسدرما:

دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسدرما با استفاده از جریان الکتریکی AC سبب یونیزه شدن هوای بین الکترود و پوست شده، در نتیجه پلاسمایی پر انژی با چگالی بالا ایجاد می کند.

قوس الکتریکی حاصل از این پدیده با تخلیه انرژی، با سرعت بالا سلول های سطحی پوست (اپیدرم و پاپیلای درم) راتصعید می نماید. به دلیل شار الکتریکی بالا و تخلیه سریع انرژی تخریب سطحی و متمرکز با شعاع کم ایجاد می گردد.

پلاسمایی تولید شده توسط دستگاه با تخلیه انرژی سریع در سطح و عدم انتشار آن به عمق پوست و همچنین تولید قوس الکتریکی کنترل شده جهت جوانسازی اطراف چشم نیز کاملا ایمن می باشد. گرمایی حاصل از این کار باعث تمرکز فیبروپلاستی و ساخت کلاژن جدید می شود.

معرفی انواع اپیلیکاتور دستگاه پلاسدرما

دستگاه پلاسدرما مجهز به پنج نوع اپلیکاتور مختلف است که هر کدام جهت یک کار بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروب 1:

جهت کاهش چین و چروک ها و افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)

برای برداشتن ضایعات پوستی

ترمیم و جوانسازی و کاهش چین و چروک های پوستی

پروب 2:

کاهش چین و چروک ها و افتادگی پلک

برداشتن ضایعات پوستی

ترمیم و جوانسازی پوست

پروب 3:

کاهش اسکار و لایه برداری سطحی

ترمیم و جوانسازی در سطح وسیع تر

کاهش التهاب ناشی از آکنه فعال

پروب 4:

کاهش نسبی چین های عمیق پوستی

تحریک فیبرو پلاست ها و افزایش کلاژن سازی

پروب5:

کاهش نسبی چین سطحی پوست

آبرسانی و افزایش خونرسانی به سطح پوست

بهبود نسبی افتادگی پوست

 

قیمت دستگاه پلاسماجت پلاسدرما

قیمت دستگاه پلاسماجت پلاسدرما  همانند دیگر محصولات بازار با نوساناتی همراه است. به همین دلیل اطلاع از قیمت روز این دستگاه برای خرید آن الزامی می باشد.
در صورتی که قصد خرید دستگاه پلاسما جت پلاسدرما را دارید؛ بهتر است همان روز خرید محصول مجددا از قیمت آن مطلع شوید. این کار به سادگی و با یک سرچ ساده در اینترنت قابل انجام است.
دستگاه پلاسماجت پلاسدرما دارای یک سال گارانمتی و ده سال خدمات پس از فروش است جهت اطلاع از قیمت و شرایط خرید  می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق همین سایت مشورت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *